Ik vind het zoek-form op GoT nog niet echt lekker... je kan wel op meerdere forums zoeken maar dan moet je dus met CTRL aan de gang en een beetje precies klikken en als het tegen zit moet je nog scrollen ook. Vind ik persoonlijk niet echte lekker, waarom niet een checkbox voor elk forum(kan je er gelijk nog een omschrijving bij zetten voor de gene die de buzz-woordjes niet begrijpen)? Is in mijn opzicht veel overzichtelijker en ook makkelijker te bedienen.
Daarnaast wil ik graag snel kunnen zien of er replies zijn op mijn vragen, neem aan dat ik niet de enige ben. Is het daarom niet handig om naast profile | reg.. etc nog een knop 'eigen topics' te zetten? Bespaart weer een klik voor de luie mensen
zoals ondergetekende.
Voor de rest: hulde
/aanvulling
Dit is misschien echt mieren-geneuk
, maar ik vind het altijd belangerijk bij schermen die gebruikers krijgen dat er alleen relevante info staat en ook geen dubbele. Om zo een overzichtelijk geheel te krijgen, geen nieuws voor jullie, maar toch. Hier zie ik bij elk bericht twee keer je naam bij Author en geplaast door... Dit = toch altijd hetzelfde en dus wat is het nut. Daarnaast staat ook twee keer het topic genoemd. En via stylesheets die HTML knoppen tweaken ben ik ook voorstander van
Daarnaast wil ik graag snel kunnen zien of er replies zijn op mijn vragen, neem aan dat ik niet de enige ben. Is het daarom niet handig om naast profile | reg.. etc nog een knop 'eigen topics' te zetten? Bespaart weer een klik voor de luie mensen
Voor de rest: hulde
/aanvulling
Dit is misschien echt mieren-geneuk