Toon posts:

Tips...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het zoek-form op GoT nog niet echt lekker... je kan wel op meerdere forums zoeken maar dan moet je dus met CTRL aan de gang en een beetje precies klikken en als het tegen zit moet je nog scrollen ook. Vind ik persoonlijk niet echte lekker, waarom niet een checkbox voor elk forum(kan je er gelijk nog een omschrijving bij zetten voor de gene die de buzz-woordjes niet begrijpen)? Is in mijn opzicht veel overzichtelijker en ook makkelijker te bedienen.

Daarnaast wil ik graag snel kunnen zien of er replies zijn op mijn vragen, neem aan dat ik niet de enige ben. Is het daarom niet handig om naast profile | reg.. etc nog een knop 'eigen topics' te zetten? Bespaart weer een klik voor de luie mensen ;) zoals ondergetekende.

Voor de rest: hulde

/aanvulling
Dit is misschien echt mieren-geneuk (8> , maar ik vind het altijd belangerijk bij schermen die gebruikers krijgen dat er alleen relevante info staat en ook geen dubbele. Om zo een overzichtelijk geheel te krijgen, geen nieuws voor jullie, maar toch. Hier zie ik bij elk bericht twee keer je naam bij Author en geplaast door... Dit = toch altijd hetzelfde en dus wat is het nut. Daarnaast staat ook twee keer het topic genoemd. En via stylesheets die HTML knoppen tweaken ben ik ook voorstander van :P

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Klik eens op je nick...

En die checkboxes vind ik eigenlijk niet zo'n goed idee aangezien het search scherm dan wel erg groot wordt.

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 14:08

Neowam

[Booting...]

Dit zijn inderdaad een paar leuke tips die ik bij deze ook ondersteun. Vooral een eigen topics knop vind ik wel aardig. ;)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Voor wat betreft je eigen topics, klik [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1012]hier[/url] eens? Dan zie je al de topics waarin jij hebt gepost, je vind deze link op de forum index onder jou naam en in een draad als je op je eigen naam klikt.

Wat betreft de search zou ik je misschien door kunnen verwijzen naar bugs.topix.nl voor een feature request te plaatsen met jou idee erin :)

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 00:49
Op dinsdag 18 september 2001 12:06 schreef Delirium het volgende:
Daarnaast staat ook twee keer het topic genoemd. En via stylesheets die HTML knoppen tweaken ben ik ook voorstander van :P
Wat bedoel je hiermee?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 12:13 schreef McVirusS het volgende:
Klik eens op je nick...

En die checkboxes vind ik eigenlijk niet zo'n goed idee aangezien het search scherm dan wel erg groot wordt.
Ja precies, moet je eerst een topic van je zelf vinden... >:)

Er zijn nou eenmaal veel forums en dat maakt voor mij die pulldown te groot. Als je 2 rijtjes maakt moet het op 1 schertm passen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Daarnaast wil ik graag snel kunnen zien of er replies zijn op mijn vragen, neem aan dat ik niet de enige ben. Is het daarom niet handig om naast profile | reg.. etc nog een knop 'eigen topics' te zetten? Bespaart weer een klik voor de luie mensen zoals ondergetekende.
Dit vindt ik nog wel steeds een goed idee. De mogelijkheid om bij elk topic aan te geven of het een 'favourite' topic is en dat dit topic dan in een lijstje komt te staan wat je kunt oproepen via een knop 'favourites'. Dit hoeven dan niet persee eigen topics te zijn, gewoon topics die je wat beter in de gaten wilt houden... :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 12:14 schreef McVirusS het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Topic staat in gele balk en daaronder nog en keer kleiner in d-blauwe balk. Logisch dat die ene onderaan het topic zelf staat, maar 1 cm onder die gele balk is op zich wat overdone.

Neem aan dat je wel begrijpt wat ik met die knoppen bedoel :P
Pagina: 1