Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 08:11
Op mijn PC heb ik een video gemaakt met Adobe Premiere pro. Het eindproduct heb ik naar Youtube geüpload. en via Whatsapp naar mijzelf en naar mijn vrouw.
Op mijn PC loopt alles goed synchroon. Ook wanneer ik het op de PC terug kijk via Youtube.
Echter wanneer ik het terugkijk op ieder willekeurig ander apparaat zoals mijn telefoon of de TV dan loopt het beeld en geluid niet meer synchroon. Zowel bij Youtube als op mijn telefoon waar ik het bestand via Onedrive heb geüpload naar mijn telefoon.

Ik heb al verschillende bestandsindelingen uitgeprobeerd zoals:
- H264
- HEVC 265
Ook het geluid en beeld op verschillende bitrates.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhaha
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 26-09 00:03
Weet je zeker dat er geen delay op de audio uit je pc zit? Misschien even in premiere kijken aan de hand van je waveform en een handklap in beeld of die precies synch is. Hoe luister je de audio af op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hoe lang is het geleden dat je die video op Youtube gezet hebt? Wat ik hier regelmatig zie is dat recent geplaatste video's ooit, maar niet altijd, een vertraging hebben terwijl diezelfde video een dag later wél in sync afspeelt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Artwido
Misschien komt het idd doordat ik op de PC via Bluetooth oortjes luister. Ik zal het eens testen met een vaste koptelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
*update*
Het komt idd doordat Bluetooth vertraging geeft.
Heb het geluid en beeld opnieuw gesynchroniseerd door met een vaste koptelefoon te beluisteren en dan gaat het goed.