Mijn vraag
De inbouw vaatwasser Bosch serie 8 maakt het programma niet af zodra de middelste korf/lade erin zit.
Dit is gekomen nadat ons zoontje op de openstaande klep is gevallen.
Op dat moment zaten de lades in de machine en was er geen schade te zien, het is ook niet zo dat de klep doorbuigt.
Als ik in de app kijk komt er in een flits de melding dat de deur niet goed dicht zit of dat er geen watertoevoer is.
Hij blijft in een loop, de programma tijd blijft vooruit lopen, het hoofd cyclus programma wordt niet afgerond (geen drogen)
Als ik de lade eruit haal dan werkt de vaatwasser perfect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Zijkanten verwijderd, scharnieren bekeken , gelijk geconstateerd dat het water labyrint schoon is, zal er wel niks mee van doen hebben maar als het dan toch open ligt..
- Stekker langere tijd eruit.
-Ander vaat programma/temperatuur
-Naar voren geschoven, geen leiding die knel zit.
-Frontpaneel verwijderd
-Voetjes gesteld
-Scharnieren bekeken, is niet ontzet.
-Filter gecontroleerd
-Sproeiarm installatie losgehaald aan de achterkant en deel wat in het filter op de bodem zit.
-Middelste korf eruit gehaald, sproeiarm is schoon.
De vaatwasser werkt zoals gezegd wel met de besteklade en met de onderste korf lade.
Zodra de middelste lade er weer in geplaatst wordt loopt het programma vast. Ik zie ook niet dat deze uitsteekt en past er maar op 1 manier in.
Welke techneut heeft hier de oplossing?
De inbouw vaatwasser Bosch serie 8 maakt het programma niet af zodra de middelste korf/lade erin zit.
Dit is gekomen nadat ons zoontje op de openstaande klep is gevallen.
Op dat moment zaten de lades in de machine en was er geen schade te zien, het is ook niet zo dat de klep doorbuigt.
Als ik in de app kijk komt er in een flits de melding dat de deur niet goed dicht zit of dat er geen watertoevoer is.
Hij blijft in een loop, de programma tijd blijft vooruit lopen, het hoofd cyclus programma wordt niet afgerond (geen drogen)
Als ik de lade eruit haal dan werkt de vaatwasser perfect.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-Zijkanten verwijderd, scharnieren bekeken , gelijk geconstateerd dat het water labyrint schoon is, zal er wel niks mee van doen hebben maar als het dan toch open ligt..
- Stekker langere tijd eruit.
-Ander vaat programma/temperatuur
-Naar voren geschoven, geen leiding die knel zit.
-Frontpaneel verwijderd
-Voetjes gesteld
-Scharnieren bekeken, is niet ontzet.
-Filter gecontroleerd
-Sproeiarm installatie losgehaald aan de achterkant en deel wat in het filter op de bodem zit.
-Middelste korf eruit gehaald, sproeiarm is schoon.
De vaatwasser werkt zoals gezegd wel met de besteklade en met de onderste korf lade.
Zodra de middelste lade er weer in geplaatst wordt loopt het programma vast. Ik zie ook niet dat deze uitsteekt en past er maar op 1 manier in.
Welke techneut heeft hier de oplossing?