Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn MacBook: een compacte Windows-laptop die geschikt is voor werk, maar ook in staat is om wat games te draaien, zoals World of Warcraft en Fortnite. Belangrijk voor mij is dat de laptop maximaal 14 inch groot is, een goede accuduur op accu heeft tijdens kantoorgebruik, en daarnaast genoeg kracht biedt om games op fatsoenlijke instellingen te spelen.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor dagelijkse taken op de bank op schoot, werk (content, SEO tools) en (lichte/middelzware) games op 1080 60fps.
Wat is je budget?
Tot ca. 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik reis redelijk veel en werk op verschillende locaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alles! Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en kwam uit bij o.a. vivobooks en Zenbooks, maar die draaien op Intel chips. Daar heb ik weinig kennis van. Overigens is het belangrijk dat hij niet mega heet wordt. Ik heb gaming laptops geprobeerd, maar daar was ik geen fan van, aangezien je die idealiter op een bureau + op en stand wilt hebben.
Wat ga je met je laptop doen?
Gebruiken voor dagelijkse taken op de bank op schoot, werk (content, SEO tools) en (lichte/middelzware) games op 1080 60fps.
Wat is je budget?
Tot ca. 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik reis redelijk veel en werk op verschillende locaties.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alles! Ik heb zelf al wat onderzoek gedaan en kwam uit bij o.a. vivobooks en Zenbooks, maar die draaien op Intel chips. Daar heb ik weinig kennis van. Overigens is het belangrijk dat hij niet mega heet wordt. Ik heb gaming laptops geprobeerd, maar daar was ik geen fan van, aangezien je die idealiter op een bureau + op en stand wilt hebben.
[ Voor 31% gewijzigd door ryanator op 29-08-2025 15:14 ]