Ik kan me niet aanmelden bij Microsoft Outlook

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xneet
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 04-09 19:42
Beste allemaal,

Ik weet het echt niet meer en heb van alles geprobeerd. Het begon op mijn Samsung S20, Hiermee kan ik niet meer e-mailen (Mozilla Thunderbird)
.
Om een oplossing te vinden probeerde ik op de website van Microsoft dan maar in te loggen maar loop elke keer tegen een blokkade aan. Ik wil mij aanmelden op de Outlook website en meld me aan met mijn huidige e-mailadres die overigens gewoon op de PC met de Mozilla Thunderbird app (nog wel) probleemloos werkt.

Mijn e-mailadres is tijdens proberen in te loggen zichtbaar en ook een kader eronder staat: Er is een account aangetroffen dat u hier kunt gebruiken:.
Ik klik mijn account aan en krijg dan te zien: U bent niet aangemeld.Er is iets misgegaan bij het aanmelden met een wachtwoordcode. Probeer het opnieuw.

Vervolgens krijg ik een bericht om te controleren of ik het zelf (meld u als ….@outlook.com aan met uw wachtwoordsleutel voor login.microsoft.com en moet een pincode invoeren of me aanmelden “een ander apparaat gebruiken”.
Als ik de pincode gebruik waarmee ik ook Windows opstart krijg ik te zien: U bent niet aangemeld. Er is iets misgegaan bij het aanmelden met een wachtwoordcode. Probeer het opnieuw.

Opnieuw proberen heeft geen zin en ook de andere keuzes geven ook geen oplossing.

Kan iemand mij helpen om weer op de Microsoft-site te komen zodat ik ook daar weer mijn outlook mail weer te kan lezen? Via hulp van Microsoft kom ik ook niet verder en kom in een soort lus terecht. Als ik de Microsoft ondersteuning bel, verwijst een automaat mij weer naar de "hulp" website waar ik dus niet verder kom. Ik moet me aanmelden om hulp te krijgen maar dat gaat dus niet.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet het echt niet meer.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 en Mozilla Thunderbird (werkt nog), Android S20.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-007
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 29-08 14:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als dit iets is van de afgelopen uren, dan inderdaad even wachten tot dat is opgelost. En als het al langer speelt, even wachten met oplospogingen tot de servers weer braaf werken.

offtopic:
Ik pas de topictitel wat aan: als iedereen die wat vraagt 'help' in de titel zet dan worden titels wat overbodig. We zien graag HELP alleen bij letterlijke brand en dan is een forumtopic niet voor de hand liggend :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xneet
Het is al enkele dagen. Gewoon nog even wachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Xneet schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 15:54:
Het is al enkele dagen. Gewoon nog even wachten dan?
De piek van Allestoringen is "enkele uren oud". Dus als het bij jou al dagen speelt, en misschien bij een familielid, bekende, collega, etc niet, dan is er mogelijk inderdaad iets met jouw account of instellingen niet helemaal lekker.

Maar toch even voor de duidelijkheid: gebruik je de gratis versie van Outlook.com of betaal je een bepaald bedrag per jaar aan Microsoft zodat je ook meerdere mails mag opslaan, grote Onedrive en Office kan gebruiken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramassendorp
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:01
Probeer eens een incognito browser sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xneet
Ik gebruik al jaren .....@outlook.com en eigenlijk alleen met Mozilla Thunderbird zonder problemen.
Het probleem begon naar mijn idee toen ik een aantal maanden geleden een andere telefoon kreeg en had wat moeite met het instellen van e-mail maar dat werkte plotseling goed en niets meer aan gedaan dus.

Netflix hield er twee maanden geleden mee op en hierna heb ik het Microsoft password gewijzigd en als het goed is een twee traps(?) methode ingevoerd. Alles werkte weer tot enkele dagen geleden kreeg ik een melding op mijn telefoon (72 dagen) dat ik mijn password moest veranderen.

Hierna foute boel. Ook al dacht ik dat ik alles goed gewijzigd had, ik blijf een melding krijgen dat ik me aan moet melden en dat er iets mis is gegaan met een wachtwoordcode (dit zegt me eigenlijk niets). ook het wachtwoord opnieuw instellen met sms geeft ie aan dat het een foute combinatie is terwijl ik zeker weet dat het goed is.
Pagina: 1