Ik heb iets waar ik niet helemaal uit kom.
Heb een HP G4 dock 280w en wil hier in totaal 4 schermen aan hangen, dit is incl laptop scherm. Nu heb ik echter het probleem dat 1 scherm hele tijd zwart blijft - wel verbinding (lampje gaat aan) maar het beeld word niet doorgestuurd naar dat scherm.
Ik vrees een beetje dat ik aan de limieten van de dock zit? Ik kan deze echter niet vinden en tast een beetje in het donker - dus vandaar mijn vraag.
Laptop is een Asus Vivobook x16.
De combokabel van de G4 Dock is aangesloten op de laptop TB4 ingang.
Achterop de dock heb ik:
- 1. 1x USB C naar een asus portable screen duo oled (asus) - alle color grade controls
- 2. 1 x DP (bovenste ingang van de 2) naar scherm 1 27" - clean feed video
- 3. 1x USB C naar curved 34" - main screen voor video bewerking
1 = 2x full hd (in verticaal mode) dus eigenlijk 4k verticaal 60 hertz
2 = 2560 x 1440 pixels 120 hertz
3 = 3440 x 1440 pixels 175 hertz
4 = laptop scherm 3200x2000 120 hertz
Probleem is dat de curved monitor geen beeld geeft. Het maakt hierin ook niet uit als ik hem bv op HDMI of DP zet. Dit beeld werkt past als ik bv het portable scherm uitzet. Dat is erg irritant.
Kan iemand die deze dock kent mij aangeven of ik het verkeerd heb aangesloten of dat ik aan de limits aan het schuren ben?
Heb een HP G4 dock 280w en wil hier in totaal 4 schermen aan hangen, dit is incl laptop scherm. Nu heb ik echter het probleem dat 1 scherm hele tijd zwart blijft - wel verbinding (lampje gaat aan) maar het beeld word niet doorgestuurd naar dat scherm.
Ik vrees een beetje dat ik aan de limieten van de dock zit? Ik kan deze echter niet vinden en tast een beetje in het donker - dus vandaar mijn vraag.
Laptop is een Asus Vivobook x16.
De combokabel van de G4 Dock is aangesloten op de laptop TB4 ingang.
Achterop de dock heb ik:
- 1. 1x USB C naar een asus portable screen duo oled (asus) - alle color grade controls
- 2. 1 x DP (bovenste ingang van de 2) naar scherm 1 27" - clean feed video
- 3. 1x USB C naar curved 34" - main screen voor video bewerking
1 = 2x full hd (in verticaal mode) dus eigenlijk 4k verticaal 60 hertz
2 = 2560 x 1440 pixels 120 hertz
3 = 3440 x 1440 pixels 175 hertz
4 = laptop scherm 3200x2000 120 hertz
Probleem is dat de curved monitor geen beeld geeft. Het maakt hierin ook niet uit als ik hem bv op HDMI of DP zet. Dit beeld werkt past als ik bv het portable scherm uitzet. Dat is erg irritant.
Kan iemand die deze dock kent mij aangeven of ik het verkeerd heb aangesloten of dat ik aan de limits aan het schuren ben?