Hoi allemaal,
Ik ben van plan om een mini-ITX computer te bouwen.
Afgelopen winter heb ik voor mijzelf een game-computer gebouwd, dus ik heb mij heel erg gefocust op game georienteerde componenten. Daardoor ben ik niet helemaal thuis in het "huis, tuin en keuken" spul en daar heb ik jullie hulp bij nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer is vooral voor huis, tuin en keuken gebruik. Voornamelijk surfen, administreren een fotoboek samenstellen en sporadisch een game (zoals de sims, red alert, niet echt high end dingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zelf zit met een bedrag van rond de 800 euro in gedachten, ben vooral benieuwd of er in deze prijsrange nog ruimte is voor een GPU. Ik bouw de PC zelf en meestal bestel ik mijn spullen bij Megekko.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een DDR5 Ram kitje liggen 2x16GB. Details heb ik even niet bij de hand, ze zijn compatibel met AMD.
We hebben een 34" Beeldscherm, daar moet de pc op worden aangesloten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, behalve de rand apparatuur en het intenr geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, AMD heeft de voorkeur en een gigabyte MOBO. Voor de rest ben ik benieuwd naar jullie input
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een mini-ITX worden, puur omdat het me leuk lijkt omdat te bouwen. RGB wil ik asboluut niet.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Een kritische blik op mijn lijst en of het allemaal past. Zijn er dingen overkill, of juist enorm zwak.
Is er eventueel ruimte/ budget voor een GPU?
Budget technisch heb ik ruimte, maar dan wel goed onderbouwd.
Ik ben van plan om een mini-ITX computer te bouwen.
Afgelopen winter heb ik voor mijzelf een game-computer gebouwd, dus ik heb mij heel erg gefocust op game georienteerde componenten. Daardoor ben ik niet helemaal thuis in het "huis, tuin en keuken" spul en daar heb ik jullie hulp bij nodig.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze computer is vooral voor huis, tuin en keuken gebruik. Voornamelijk surfen, administreren een fotoboek samenstellen en sporadisch een game (zoals de sims, red alert, niet echt high end dingen)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zelf zit met een bedrag van rond de 800 euro in gedachten, ben vooral benieuwd of er in deze prijsrange nog ruimte is voor een GPU. Ik bouw de PC zelf en meestal bestel ik mijn spullen bij Megekko.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een DDR5 Ram kitje liggen 2x16GB. Details heb ik even niet bij de hand, ze zijn compatibel met AMD.
We hebben een 34" Beeldscherm, daar moet de pc op worden aangesloten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In principe alles, behalve de rand apparatuur en het intenr geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, AMD heeft de voorkeur en een gigabyte MOBO. Voor de rest ben ik benieuwd naar jullie input
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet een mini-ITX worden, puur omdat het me leuk lijkt omdat te bouwen. RGB wil ik asboluut niet.
Ga je overklokken?
Neen.
Wat verwacht je van ons?
Een kritische blik op mijn lijst en of het allemaal past. Zijn er dingen overkill, of juist enorm zwak.
Is er eventueel ruimte/ budget voor een GPU?
Budget technisch heb ik ruimte, maar dan wel goed onderbouwd.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 8600G Boxed | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650I AX | € 144,99 | € 144,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Terra Grafiet | € 172,79 | € 172,79 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-L12S | € 63,75 | € 63,75 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) Zwart | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 139,99 | € 139,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,32 |