Toon posts:

PS2 + dd 5.1 aankoop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee ik wou ff jullie mening hierover,

Vorige week heb ik een PS2 gekocht in combinatie met een Dolby digital versterker + 5 speakertjes en een subwoofer voooooor: 1299,-
Is dit een verstandige aankoop geweest?, ik heb nu wel PS2 + dvd + dolby digital + subwoofertje + speakertjes. Op de versterker kan ik mijn MD speler aansluiten evenals mijn TV.

Geef ff jullie mening hierover

VC B-)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 18 september 2001 11:44 schreef Vacuum-cleaner het volgende:
Hee ik wou ff jullie mening hierover,

Vorige week heb ik een PS2 gekocht in combinatie met een Dolby digital versterker + 5 speakertjes en een subwoofer voooooor: 1299,-
Is dit een verstandige aankoop geweest?, ik heb nu wel PS2 + dvd + dolby digital + subwoofertje + speakertjes. Op de versterker kan ik mijn MD speler aansluiten evenals mijn TV.

Geef ff jullie mening hierover

VC B-)
Alles is wel gewoon nieuw BTW :)

Verwijderd

Hey, je hebt het toch al gekocht, wat maakt het dan uit behalve je eigen mening? :?

PS2 vind ik uhm... Sony! >:)

Verwijderd

voor maar 1299,- totaal??? Goeie koop lijkt mij. Hoeveel watt versterker is het eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Heb ff opgezocht,
Total power output (RMS/PMPO) 140W/1000W
Dus wel netjes

CYA

VC

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 23:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 18 september 2001 12:43 schreef Sjawarmaman het volgende:
voor maar 1299,- totaal??? Goeie koop lijkt mij. Hoeveel watt versterker is het eigenlijk?
*kuch* laat deze maar in spielerij staan :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Dan ben ik wel benieuwd waar je dat setje vandaan hebt :), please do tell me

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Van de vrachtwagen gevallen ofzo >:) Lijkt me ook wel een coole aankoop trouwens.

Verwijderd

Mmm en toen werd het stil ;). Ik wordt nu toch wel heel erg benieuwd aangezien ik de Ps2 al heb staan.

Verwijderd

Waar ze in Nederland te koop zijn weet ik zo niet, misschien dat www.psxshop.nl eraan kan komen, www.hotbit.nl heeft ze op de lijst staan maar niet leverbaar op het moment.

Bij www.playstationmods.com kun je ze wel bestellen maar die zitten in Engeland, ze leveren over de hele wereld.

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

Waar ik het heb aangeschaft, bij mediamarkt in amsterdam(naast ArenA)was 1 of andere aanbieding, ik was er 1299,- voor kwijt,
De versterker en boxen zijn van fujitsu-siemens, ik zet wel ff de url neer van de versterker --> http://www.fujitsu-siemens.com/rl/peripherals/homeperipherals/soundbird.html, tis de bovenste versterker de Soundbird Cinema Digital.

Doet het prima en de speakers zijn echt vet cool, 360 graden leveren ze geluid.

GREETZ,

VC

Verwijderd

Cool ik dacht het al. Die mediamakrt is wel een vette winkel (die bij de arena). Ze hebben zoooooooo veeeeel, en het is vrijgoedkoop :)

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik heb dat setje bij mediamarkt (arena) gezien. Je moet blij zijn met wat je hebt, echt lekker voor muziek zal het niet zijn, maar voor films en ps2 games zal het wel ok zijn.

Succes is een keuze

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Deze stond in een ps2 blad http://www.gallantcom.com/homeTheater.html

Ziet er best grappig uit. kost 750,- geloof ik

Verwijderd

Uitstekend koop! ;) Vind ik dan :)
Pagina: 1