GeForce RTX 5070 - Middensegment leeft op door prijsval

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:11

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Artikel: review: GeForce RTX 5070 - Middensegment leeft op door prijsval
Auteur: @Trygve
Kan het zijn dat er wat kaarten ontbreken in de conclusie? Er zijn er een aantal getest, maar er staan er maar 2 in de conclusies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bloobje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 10:54
" Prestaties

In deze round-up vergelijken we zeven RX 9060 XT-videokaarten die we via fabrikanten en webshops hebben bemachtigd. "

Ik veronderstel dat dat een foutje is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poema009
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 30-08 16:46
Bij specificaties staat: Specificaties Radeon RTX 5070-modellen. Moet dit niet GeForce zijn?

[ Voor 14% gewijzigd door Poema009 op 29-08-2025 07:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Dank voor het melden, bovenstaande punten zijn aangepast.
@rens-br Bij round-ups met dergelijke aantallen vergelijkbare producten komen doorgaans alleen scorekaarten van de awardwinnaars voorbij. Dat er slechts twee scorekaarten staan, is dus bewust :) In de geschreven conclusie worden ze overigens wel afgezet tegen de andere deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Trygve schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 07:58:
Dank voor het melden, bovenstaande punten zijn aangepast.
@rens-br Bij round-ups met dergelijke aantallen vergelijkbare producten komen doorgaans alleen scorekaarten van de awardwinnaars voorbij. Dat er slechts twee scorekaarten staan, is dus bewust :) In de geschreven conclusie worden ze overigens wel afgezet tegen de andere deelnemers.
Ah, dat wist ik niet. Bedankt voor je reactie. Is dat beleid veranderd over de tijd? Ik dacht namelijk dat het bij andere round-ups wel bij alle artikelen een scorekaart, en plus en minpunten werden benoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trygve
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:38

Trygve

Redacteur
Klopt hoor, bij andere roundups worden ze er ook wel allemaal bij gezet als dat wat toevoegt. Zoals de ANC-hoofdtelefoons laatst, waar elk product unieke eigenschappen heeft die kunnen worden besproken. Bij de videokaarten op basis van eenzelfde gpu is dat minder het geval, in ieder geval wel voor de conclusie. In specificaties en features zijn de kaarten uiteraard wel eerder in de round-up besproken. Deze aanpak gebruik ik bij alle round-ups van videokaarten, dus het is geen recente verandering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Topicstarter
Trygve schreef op vrijdag 29 augustus 2025 @ 08:20:
Klopt hoor, bij andere roundups worden ze er ook wel allemaal bij gezet als dat wat toevoegt. Zoals de ANC-hoofdtelefoons laatst, waar elk product unieke eigenschappen heeft die kunnen worden besproken. Bij de videokaarten op basis van eenzelfde gpu is dat minder het geval, in ieder geval wel voor de conclusie. In specificaties en features zijn de kaarten uiteraard wel eerder in de round-up besproken. Deze aanpak gebruik ik bij alle round-ups van videokaarten, dus het is geen recente verandering.
Dat verklaard het, bedankt voor de uitleg! :)
Pagina: 1