Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een multifunctionele thuisserver. Ik zou hierop in ieder geval de volgende dingen willen kunnen:
- Een modded minecraft server draaien
- Foto's en video's van de familie kunnen opslaan en automatisch back-ups kunnen maken over verschillende schijven
- Obsidian notities in een server kunnen draaien
- Bij voorkeur ook: Game streaming (bijv. via Moonlight/Sunshine, vanaf desktop in huis naar 4K televisie)
Wat is je budget?
Ik zou onder de € 1000 willen blijven, maar ik weet niet of dat realistisch is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het zou een pré zijn als het in een knappe kast kan (zodat hij niet misstaat in de woonkamer). Ik denk hierbij aan een kleiner alternatief van bijv. de Fractal Design North. Iets zwart met hout.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
N.v.t.
Ik ben op zoek naar een multifunctionele thuisserver. Ik zou hierop in ieder geval de volgende dingen willen kunnen:
- Een modded minecraft server draaien
- Foto's en video's van de familie kunnen opslaan en automatisch back-ups kunnen maken over verschillende schijven
- Obsidian notities in een server kunnen draaien
- Bij voorkeur ook: Game streaming (bijv. via Moonlight/Sunshine, vanaf desktop in huis naar 4K televisie)
Wat is je budget?
Ik zou onder de € 1000 willen blijven, maar ik weet niet of dat realistisch is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het zou een pré zijn als het in een knappe kast kan (zodat hij niet misstaat in de woonkamer). Ik denk hierbij aan een kleiner alternatief van bijv. de Fractal Design North. Iets zwart met hout.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
N.v.t.