Hey tweakers,
Ik wil een ethernet verbinding aansluiten op kantoor, ik zat op powerline maar ik ben vanwege de brakke verbinding het zat en wil een bekabelde ethernet aansluiting aanleggen.
Als ik langs de radiator buis doe dan gaat het door de isolatie heen omdat ik vermoed dat het daar uitkomt, en ik weet niet of het echt goed voor de aansluiting ook weet ik niet wat voor type isolatie het is. Zou ik het naast de radiator plaatsen of een nieuw gat boren?
De bekabeling komt van de zolder en de vloer op de zolder en het plafond van het kantoor is gemaakt van hout.:strip_exif()/f/image/fPQV0kMPO8INHPwyYP3anves.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mRnl8fTiVmijL71y1gxXBZVi.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil een ethernet verbinding aansluiten op kantoor, ik zat op powerline maar ik ben vanwege de brakke verbinding het zat en wil een bekabelde ethernet aansluiting aanleggen.
Als ik langs de radiator buis doe dan gaat het door de isolatie heen omdat ik vermoed dat het daar uitkomt, en ik weet niet of het echt goed voor de aansluiting ook weet ik niet wat voor type isolatie het is. Zou ik het naast de radiator plaatsen of een nieuw gat boren?
De bekabeling komt van de zolder en de vloer op de zolder en het plafond van het kantoor is gemaakt van hout.
:strip_exif()/f/image/fPQV0kMPO8INHPwyYP3anves.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mRnl8fTiVmijL71y1gxXBZVi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mEJ8cPtD9JLzxYVBTDZ1SsaR.jpg?f=fotoalbum_large)