Epson Stylus Photo 790

Pagina: 1
Acties:

• Wreckerrm
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 21:44

Wreckerrm

Rock Me Amadeus

Topicstarter
Heeft iemand ervaringem met de Epson Stylus Photo 790?

Ik zoek namelijk een printer die prima zw print en op normaal papier ook en hele leuke foto op normaal papier kan printen. Voor topkwaliteit moet je natuurlijk glossy paper gebruiken.

Ik heb nu nog een hp540 en deze is aan vervanging toe.

Ik twijfel tussen de hp 940c (opvolger van de hp 930c)
epson stylus photo 790
canon s450

Welke print het mooiste op normaal papier? Snelheid maakt me geen biet uit. Inkt kosten zijn bij hp weer erg duur, maar je krijgt geen problemen met je printkop.

Iemand?

Verwijderd

Photo 790 is inderdaad een goede printer voor een leuke prijs en als je de snelheid niets uitmaakt zeg kopen dat ding........

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:34

Wimo.

Shake and Bake!

Ik ram deze ff omhoog.. (search) Ik wil dus zelf de HP 940c aanschaffen. Zijn er toevallig nu mensen die er ervaring mee hebben aangezien er nix in de search te vinden is

Verwijderd

Ik heb zelf ook een Epson photo 790. Prachtige printer voor foto's. Is niet snel en de tekstkwaliteit is niet zo goed als die van HP, maar nog steeds goed.
Mooie van deze printer is dat hij ipv drie kleuren zoals bv HP, hij er 5 heeft in zij cartridge (en dan nog een zwarte natuurlijk.)
Printer kan ook zonder randen op het papier printen. Mooie functie.
Ik zou voor de Epson gaan.

groet, superguud.

btw, wat betreft de "slechte" kwaliteit van Epson, ik heb er al 3 gehad en nog nooit problemen ermee gehad :)