Party laser lampje vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Vraag

• DutchDisturbed
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 12:48
Hoi,

Ik heb in coronatijd een geinige laser voor feestjes gekocht. Maar nu doen het groene en rode laser lampje het niet zo fel meer... Ze zijn nog niet helemaal uit, dus dat geeft nog wat hoop. Ik zou hem graag dit weekend gebruiken namelijk ivm een geintje op een huwelijk.

Ik heb het kabeltje al even omgehangen naar de blauwe die het wel doet, maar dat maakt niet uit qua felheid.

Stel ik moet vervangen. Zou ik dan zoiets moeten hebben? Wat zouden de specs moeten zijn? Ivm batterijgebruik en belangrijker... oogschade
https://www.amazon.nl/dp/...6c-4006-af63-51221249ca1f

Of is zoiets te sterk? Hopelijk heeft een van jullie zoiets als eens geprobeerd haha

Thanks!

Alle reacties

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:08

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat lijkt me een vraag die veel beter op zijn plek is in Modding, mechanica en elektronica

Maar dan is het wel handig als je meer info geeft over het apparaat waar je aan wilt gaan sleutelen. Er is door niemand iets zinnigs te zeggen over de specs van de laser module die je nodig hebt, zonder de specs te kennen van het apparaat dat je probeert te repareren.

Probeer het dus gerust opnieuw in dat deel van het forum, met de benodigde info :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.