© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
geen krasjes, socketschade of andere issue's
Als een geheugenkanaal het niet doet, dan is dat bij een LGA socket ca. 80% van de tijd het CPU socket, ca. 20% van de tijd het RAM socket en heel soms een trace. Er moet toch een oorzaak zijn en de werking is beperkt. Mijns inziens is dat "defect", maar ik vraag in dit topic om opheldering, wellicht dat ik dan te streng ben.mgdejong schreef op donderdag 28 augustus 2025 @ 15:15:
Het bord ziet er uit als nieuw, alleen heeft het issu als omschreven.
geen krasjes, socketschade of andere issue's
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Nieuw, Nieuwstaat, Goede staat, Gebruikssporen, Slechte staat en Defect.
De aanbieder had dan ook staat "Defect" moeten kiezen en niet gebruikssporen. Ik ga uit van een vergissing aangezien wel duidelijk aangegeven is dat het een defect moederbord betreft. Vaak zat telefoons gezien die helemaal onder de krassen zitten en een aanbieder nog als Nieuwstaat probeert te slijten,
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
© ocf81 1981-infinity
Volgens mij is het het belangrijkste dat exact wordt omschreven wat de staat en de werking van het product is. en in de titel staat omschreven "Lees Omschrijving".
Maar om verwarring te voorkomen zal ik het aanpassen.
[ Voor 9% gewijzigd door mgdejong op 28-08-2025 15:24 ]
Het lijkt misschien pietluttig, maar het is voor het gebruik van filters denk ik een stuk beter als dat goed staat.
© ocf81 1981-infinity
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.