Honeywell Lyric T6 vervangen door nieuwe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 19:50
Ik heb een Honeywell Lyric T6 die ik wil gaan vervangen voor een nieuwe - van zelfde type dus.
Alles zit er en is in orde - kan ik de thermostaat simpelweg omwisselen op de muur of denk ik te makkeljk ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robhond
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 19:51
Ik heb denk ik dezelfde vraag. In mijn online zoektocht kom ik er ook niet uit. Wil jij (net als ik) alleen de zwarte unit rechts vervangen (zie afbeelding onder)? Zou mooi zijn als dat mogelijk is.
Bij mij werkt alles perfect, behalve dat mijn display onleesbaar is geworden in de loop der jaren. Hij is alleen nog te bedienen via de Resideo app.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5gh4G-e697IuB_umlqHv8a3AcA8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xbvU6GLzNYw0UaFj5P4pyQEi.jpg?f=fotoalbum_large

• Robhond
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 19:51
Het is mij gelukt met een tweedehands thermostaat (alleen display unit). Kwestie van de oude thermostaat verwijderen uit de resideo app, thermostaat eraf halen, de nieuwe plaatsen, resetten op thermostaat zelf en dan via de app deze toevoegen en instellen. Relatief makkelijke klus en geen schroevendraaier aan te pas gekomen.