Bij iedere HD ratel versterkt hij die ratel door een soort van speakertje....zwaaaar irritant. Kun je dat ding ook uitzetten? En hoe heet zoiets? Kon het in het boekje van het mobo niet vinden..
Heb je die jumper er wel op zitten? Anders die er eens af halen, of eens een normale pc speaker proberen.
Is je PC geaard (dus in een stopcontact met randaarde?)
Dit kan ooit wat uitmaken
Dit kan ooit wat uitmaken
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Ik wil je niet bang maken, maar....Op dinsdag 18 september 2001 11:37 schreef NoStra het volgende:
Bij iedere HD ratel versterkt hij die ratel door een soort van speakertje....zwaaaar irritant. Kun je dat ding ook uitzetten? En hoe heet zoiets? Kon het in het boekje van het mobo niet vinden..
Enkele dagen geleden is mijn IBM-schijf gecrasht. Volgens de demogeluidjes op de IBM-site een headcrash. Het gekke was dat dit gepaard ging met vrolijke piepjes, naar ik aanneem van mijn MSI Turbo. Weet je zeker dat dat geratel wel OK is?
Verwijderd
Chapter 2, blz 13 van het moboboekje:
Speaker
Speaker from the system case is connected to this pin
If on-board Buzzer is available (wat dus het geval is)
Short pin 14-15: On-board Buzzer Enabled
Open pin 14-15: On-board Buzzer Disabled
sim-pel.
Speaker
sim-pel.
Verwijderd
Maar waarom zou die buzzer het geluid van je harde schijf versterken?Op dinsdag 18 september 2001 20:42 schreef PsyFlux het volgende:
Chapter 2, blz 13 van het moboboekje:
Speaker
sim-pel.
Verwijderd
Dat zou ik ook niet weten...
Misschien trilt er erges een paneeltje mee waardoor het lijkt alsof het speakertje geluid maakt. Als je de buzzer in elk geval uitzet weet je al meer: hoor je het geluid nog steeds, dan is het iets anders. En als het geluid der niet meer is, is het gelijk opgelost
Misschien trilt er erges een paneeltje mee waardoor het lijkt alsof het speakertje geluid maakt. Als je de buzzer in elk geval uitzet weet je al meer: hoor je het geluid nog steeds, dan is het iets anders. En als het geluid der niet meer is, is het gelijk opgelost
Uit wil hij anyways niet, of die jumper er wel of niet op zit, hij bleept gewoon.
Ik heb vier MSI borden, en bij alle vier het zelfde. Zonder Jumper bleepen ze ook gewoon
Ik heb vier MSI borden, en bij alle vier het zelfde. Zonder Jumper bleepen ze ook gewoon
Pagina: 1