Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC wordt alleen gebruikt voor gaming, met name Battlefield 6 en World of Warcraft, maar ook simgames zoals bijvoorbeeld MSFS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is wel de max eigenlijk, dus rond de 1700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De CPU en SSD heb ik al, deze staan dus vast. Daarnaast heb ik nog een SSD van mijn huidige PC die ik wil meenemen (Kingston A2000 1TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor World of Warcraft maakt een X3D processor een groot verschil qua performance, vandaar dat ik hier al voor heb gekozen en heb aangeschaft. Verder geen voorkeuren. Zo goedkoop mogelijk, RGB etc heb ik helemaal niks mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC staat onder mijn bureau in de woonkamer. Looks boeien totaal niet, koeling en geluid wel.
Ga je overklokken?
Wellicht de GPU undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Hoor het graag als er goedkopere of betere alternatieven zijn dan de onderdelen in mijn lijst.
Is dit geheugen goed of kan ik beter voor Kingston Fury kiezen? En hoe zit het met de voeding, zijn hier betere of goedkopere opties? Graag wel een 850W zodat ik wat ruimte heb voor uitbreiding in de toekomst.
Hoor het graag!
PC wordt alleen gebruikt voor gaming, met name Battlefield 6 en World of Warcraft, maar ook simgames zoals bijvoorbeeld MSFS
Wat mag het systeem gaan kosten?
Dit is wel de max eigenlijk, dus rond de 1700.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De CPU en SSD heb ik al, deze staan dus vast. Daarnaast heb ik nog een SSD van mijn huidige PC die ik wil meenemen (Kingston A2000 1TB).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samengesteld:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 449,- | € 449,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 166,99 | € 166,99 |
1 | Videokaarten | ASUS Prime Radeon RX 9070 XT OC | € 659,- | € 659,- |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 69,78 | € 69,78 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 32,35 | € 32,35 |
1 | Geheugen intern | Patriot Viper Venom PVV532G600C30K | € 95,11 | € 95,11 |
1 | Voedingen | NZXT C850 Gold ATX 3.1, Zwart | € 123,95 | € 123,95 |
1 | Interne SSD's | Samsung 990 EVO Plus 2TB | € 109,19 | € 109,19 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.705,37 |
Voor World of Warcraft maakt een X3D processor een groot verschil qua performance, vandaar dat ik hier al voor heb gekozen en heb aangeschaft. Verder geen voorkeuren. Zo goedkoop mogelijk, RGB etc heb ik helemaal niks mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC staat onder mijn bureau in de woonkamer. Looks boeien totaal niet, koeling en geluid wel.
Ga je overklokken?
Wellicht de GPU undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Hoor het graag als er goedkopere of betere alternatieven zijn dan de onderdelen in mijn lijst.
Is dit geheugen goed of kan ik beter voor Kingston Fury kiezen? En hoe zit het met de voeding, zijn hier betere of goedkopere opties? Graag wel een 850W zodat ik wat ruimte heb voor uitbreiding in de toekomst.
Hoor het graag!