Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, voornamelijk simracen op triplescreen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce RTX 3070 Ti Ventus 3X 8G OC
uitvoering: MSI GeForce RTX 3070 Ti Ventus 3X 8G OC
3x MSI Optix G32C4 Zwart
uitvoering: MSI Optix G32C4 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing
Moederbord
Voeding
Processor
Voldoende koeling
Intern geheugen
2TB Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie me helpen om een systeem samen te stellen waar de videokaart die ik al heb op past en met voldoende koeling voor in de zomer als de desktop tijdens 24-uursraces continue aanstaat. Daarnaast wordt er ook nog de nodige extra's op aangesloten aan pedalen, stuurwiel, wheelbase, buttonbox, enz. waarvoor ik de nodige USB poorten nodig heb. De portemonnee is helaas niet oneindig diep meer, omdat er in de afgelopen jaren al de nodige randapparatuur is aangeschaft.
Gaming, voornamelijk simracen op triplescreen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce RTX 3070 Ti Ventus 3X 8G OC
uitvoering: MSI GeForce RTX 3070 Ti Ventus 3X 8G OC
3x MSI Optix G32C4 Zwart
uitvoering: MSI Optix G32C4 Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Behuizing
Moederbord
Voeding
Processor
Voldoende koeling
Intern geheugen
2TB Geheugen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Kunnen jullie me helpen om een systeem samen te stellen waar de videokaart die ik al heb op past en met voldoende koeling voor in de zomer als de desktop tijdens 24-uursraces continue aanstaat. Daarnaast wordt er ook nog de nodige extra's op aangesloten aan pedalen, stuurwiel, wheelbase, buttonbox, enz. waarvoor ik de nodige USB poorten nodig heb. De portemonnee is helaas niet oneindig diep meer, omdat er in de afgelopen jaren al de nodige randapparatuur is aangeschaft.