Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bfw99
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-09 17:07
Ik heb vanochtend weer eens softwarematig zitten klooien met mijn telefoon(Xiaomi 13T)

Ik heb Universal android debloater weer eens aan de praat gekregen. ik probeer namelijk een zo een leeg mogelijke telefoon te creeren zonder daarbij android te moeten opgeven. Dit is vandaag alleen niet helemaal goed gegaan.

Ik heb mijn telefoon geupdate naar de laatste versie, en daarna aangesloten op mijn pc om via de gui van UAD te kijken wat er weer allemaal vanaf kon.
144 packages bij de recommend lijst. Ik heb deze lijst zelf ook nog eens doorgenomen of er nog dingen tussen zaten die ik gebruik of die misschien toch niet heel slim zijn om te verwijderen.

maar na het verwijderen van deze 144 (intotaal zijn er nu 250+ verwijderd) openen apps niet meer. Ze starten op maar zijn verder niet te gebruiken (blijven hangen in startup screen)
Ik heb een aantal packages al weer terug gezet maar tot nu toe geen resultaat.

Dingen die ik wel heb gedaan:
packages verwijderd(alleen recommended)
telefoon naar laatste update
gecontroleerd dat er niet een zeer belangrijke package tussen zat

Dingen die ik niet heb gedaan:
backup van de telefoon(stom, ik weet het)
opnieuw opgestart(bootloop???)
De packages eerst gedisabled

zijn er nog stappen die ik kan doen voor het opnieuw opstarten van de telefoon, en dan een bootloop icm factoryreset riskeren?

(mocht er meer info nodig zijn of als dit topic niet goed staat lemme know)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bfw99
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 04-09 17:07
Het gedoe is opgelost door aantal keer te rebooten op de telefoon. Lijkt nu verder geen problemen te geven.