kleine soundbar met HDMI/optical en BT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
kleine sound bar voor de kamer van mijn docher
moet werken met xbox (dus HDMI of optical)
moet werken met telefoon/iPad (dus BT)
idealiter wall mounted, dus met bracket en lang genoeg snoer
niet te groot, 40cm is een mooie lengte (als het geluid teminste ok is)

Wat is je budget?
zo min mogelijk, haar budget is niet hoog

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gamen, muziek luisteren etc.. volume hoeft niet hoog te zijn (liever niet zelfs ;) )

Wat heb je zelf al gevonden?
we hadden deze https://www.amazon.co.uk/dp/B0F444CTX7 besteld, maar de geluidskwaliteit was om te huilen dus terug gestuurd.. ook was het snoer te kort om hem te wall mounten

[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 27-08-2025 11:14 ]

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-09 18:42
Kijk eens naar de soundbars van Creative... errug betaalbaar en klinken imo prima voor het geld.

uitvoering: Creative Stage 360

Bovenstaande heb ik thuis aan de tv hangen... ik heb geen klachten voor wat het is, doe er vooral tv mee kijken, af en toe serie of film en een beetje muziek op niet zo'n hoog volume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:35
Jullie zullen ergens concessies moeten doen, wanneer je de breedte eis laat vallen kom je uit op onderstaande;

De Hisense HS2100 biedt veel bang for the buck en zal met de eisen/ wensen de beste performance bieden, er zit ook een muurbeugel bij ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
Freshouttheoven schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:38:
Jullie zullen ergens concessies moeten doen, wanneer je de breedte eis laat vallen kom je uit op onderstaande;

De Hisense HS2100 biedt veel bang for the buck en zal met de eisen/ wensen de beste performance bieden, er zit ook een muurbeugel bij ;).
Breedte is idd de minst belangrijke eis.. maar ik vrees dat ze verder moet sparen want haar budget ligt meer rond €50 en ik vrees dat je voor dat geld wel plenty opties hebt, maar niet iets dat fatsoenlijk klinkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:35
ToolkiT schreef op woensdag 27 augustus 2025 @ 11:53:
[...]

Breedte is idd de minst belangrijke eis.. maar ik vrees dat ze verder moet sparen want haar budget ligt meer rond €50 en ik vrees dat je voor dat geld wel plenty opties hebt, maar niet iets dat fatsoenlijk klinkt..
Inderdaad. Je zou eventueel nog tweedehands kunnen kijken, de meeste Samsung soundbars zijn een solide keuze. Er staan er momenteel twee op Vraag & Aanbod voor 80 euro en zullen beter klinken dan de eerder genoemde Hisense.

Action verkoopt ook een soundbar voor 30 euro (zonder muurbeugel), wellicht dat dat het proberen waard is. Mocht het niet bevallen kun je het retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Na overleg weer open :)

@ToolkiT Teufel biedt vaak heel veel waar voor het geld (in elk geval bij hun speaker-pakketten), maar ook dan zal je dochter nog flink moeten doorsparen.

[ Voor 144% gewijzigd door Jorgen op 09-09-2025 16:41 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Topicstarter
Doorsparen is idd voorlopig het antwoord..
Bedank igg voor de input tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ToolkiT schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 17:01:
Doorsparen is idd voorlopig het antwoord..
Bedank igg voor de input tot nu toe :)
Soms is dat het minst leuke antwoord, zeker voor kinderen met een beperkt budget - maar dan is daarna het resultaat van wat bij elkaar gespaard is wel veel beter en geeft het veel meer plezier. :) :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1