Op zoek naar een multimedia laptop met gaming potentie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NerdFury2020
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18:48
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga er vooral school werk op doen (ga beginnen met HBO Communicatie, maar ook fotobewerking (DXO PhotoLab 8 en ik wil eigenlijk graag World of Warcraft er op kunnen draaien (enige spel wat ik nog speel).

Wat is je budget?
Ongeveer 800 euro. Mag iets meer of minder zijn. Ik heb ook nog een HP Victus 15 inch laptop met een GTX 4050 er in, maar die is 2.3kg en wil ik eigenlijk graag verkopen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen voorkeur voor een merk. Ik wil dat de laptop eigenlijk niet op een gaming laptop lijkt, ik wil eigenlijk ook geen gaming laptop in verband met de accu en gewicht. Ik wil eigenlijk een laptop die in alle aspecten goed is voor de basis van fotobewerking maar dan wel de mogelijkheid heeft tot het spelen van world of warcraft op lage tot medium graphics.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doebbalapoent11
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19-09 15:34
uitvoering: Lenovo Yoga Pro 7 14AHP9 (83E3002BMH)
opzich kan deze laptop aan je eisen voldoen, Zit een relatief snelle chip in, met een snelle igpu, die doet world of warcraft (volgens online benchmarks) meer dan prima YouTube: World of Warcraft - Ryzen7 8700G | Radeon 780M | 16Gb Ram - LOW, ULTRA.

zo'n Lenovo Yoga heeft een fijn toetsenbord (erg handig voor verslagen kan ik je vertellen), komt met een goed scherm en eigenlijk het allerbelangrijkst: een stevige behuizing die niet veel weegt. Het laatste waar je op zit te wachten is dat je laptop technisch nog dik in orde is, maar dat de behuizing het begeeft.

zoek je toch een wat groter scherm is iets als dit ook prima: uitvoering: Lenovo IdeaPad Pro 5 16AHP9 (83D5004EMH) heeft ook een metalen behuizing en dezelfde chipset.