Hoi,
Ik zoek een laptop voor mijn studie built environment hiervoor heb ik laptop nodig met veel eisen en ik zie door de bomen het bos niet meer. zelf had ik aantal mooie laptops gevonden die voldeden aan veel eisen alleen misen veel een sterke GPU. zo keek ik naar de HP OmniBook 7 16-ay0872nd - 16 inch - - 32 GB - 1 TB
die aan alle eisen voldoet alleen geen nvidia heeft maar een Intel ARC.
kortom ik weet niet wat een goede keuze is.
hopelijk kunnen jullie mij helpen zou erg gewaardeerd worden
.
P.S. nog een beetje info:
max budget: 1500 liever minder ( 1200 )
en dit zijn de eisen van studie:
minimale specificaties: i5 processor, 16 GB intern geheugen, Nvidia grafische kaart of AMD kaart(en). Apple’s raden wij af. We raden met klem een Windows based laptop aan. We maken gebruik van Autocad, Revit en Rhino
Ik zoek een laptop voor mijn studie built environment hiervoor heb ik laptop nodig met veel eisen en ik zie door de bomen het bos niet meer. zelf had ik aantal mooie laptops gevonden die voldeden aan veel eisen alleen misen veel een sterke GPU. zo keek ik naar de HP OmniBook 7 16-ay0872nd - 16 inch - - 32 GB - 1 TB
die aan alle eisen voldoet alleen geen nvidia heeft maar een Intel ARC.
kortom ik weet niet wat een goede keuze is.
hopelijk kunnen jullie mij helpen zou erg gewaardeerd worden
P.S. nog een beetje info:
max budget: 1500 liever minder ( 1200 )
en dit zijn de eisen van studie:
minimale specificaties: i5 processor, 16 GB intern geheugen, Nvidia grafische kaart of AMD kaart(en). Apple’s raden wij af. We raden met klem een Windows based laptop aan. We maken gebruik van Autocad, Revit en Rhino