Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Main use-case zal simracing worden. Momenteel is dat iRacing, maar ik wil zeker ook AMS2, en LMU gaan proberen
Monitor: MSI 40" 1440P - 155Hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifiek budget. Bedoeling is om slimme en nuttige upgrades te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat dit systeem nog wel upgrade-mogelijkheden heeft zodat ik op AM4 kan blijven.
RAM 16GB => 32GB RAM
CPU upgrade - 5700x3d?
GPU Upgrade?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het allemaal maar goed met elkaar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Rekening te houden met de kast. Liefst geen mods nodig om de componenten te doen passen.
Ga je overklokken?
Liever niet, liefst zoveel mogelijk plug and play. Ik heb maar zeer beperkte game-tijd, dus die wil ik graag maximaliseren door niet te veel met het systeem zelf bezig te zijn
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de upgrade-mogelijkheden, maar geen overkill componenten. Momenteel moet ik iRacing op Class5 graph settings zetten om aan 90-100FPS te komen.
Main use-case zal simracing worden. Momenteel is dat iRacing, maar ik wil zeker ook AMS2, en LMU gaan proberen
Monitor: MSI 40" 1440P - 155Hz
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen specifiek budget. Bedoeling is om slimme en nuttige upgrades te doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 57,- | € 57,- |
1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | NZXT H400 Zwart/Rood | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 44,45 | € 44,45 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne SSD's | Kingston A2000 1TB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 101,45 |
Ik denk dat dit systeem nog wel upgrade-mogelijkheden heeft zodat ik op AM4 kan blijven.
RAM 16GB => 32GB RAM
CPU upgrade - 5700x3d?
GPU Upgrade?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, zolang het allemaal maar goed met elkaar werkt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Rekening te houden met de kast. Liefst geen mods nodig om de componenten te doen passen.
Ga je overklokken?
Liever niet, liefst zoveel mogelijk plug and play. Ik heb maar zeer beperkte game-tijd, dus die wil ik graag maximaliseren door niet te veel met het systeem zelf bezig te zijn
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over de upgrade-mogelijkheden, maar geen overkill componenten. Momenteel moet ik iRacing op Class5 graph settings zetten om aan 90-100FPS te komen.