We hebben recent een Volkswagen e-Golf uit 2020 gekocht bij een gerenommeerde garage. Tijdens de aankoop zagen we dat de banden droogtescheuren vertoonden in vrijwel elke groef.
We hebben dit direct aangekaart bij de verkoper. Zijn reactie was:
"Ik laat dit controleren en oplossen door onze monteurs."
Na levering krijgen we echter te horen dat de monteurs de banden hebben bekeken en dat alles “binnen de norm” zou vallen dus geen vervanging. Auto is recent hiermee apk gekeurd:strip_exif()/f/image/UC0TcYGZ6mcXWpd0DqtEj1ub.jpg?f=fotoalbum_large)
De datum van de banden is 0420 dus het zijn nog de eerste banden van de auto.
Onze eigen garage heeft helaas vakantie dus ik kan er door hem niet naar laten kijken. Maar ik vind het vrij verontrustend.
We hebben al heel wat auto’s gehad maar dit nog nooit bij mijn banden gezien. Alleen bij mijn aanhanger 😂
Of is dit niet zo ernstig?
We hebben dit direct aangekaart bij de verkoper. Zijn reactie was:
"Ik laat dit controleren en oplossen door onze monteurs."
Na levering krijgen we echter te horen dat de monteurs de banden hebben bekeken en dat alles “binnen de norm” zou vallen dus geen vervanging. Auto is recent hiermee apk gekeurd
:strip_exif()/f/image/UC0TcYGZ6mcXWpd0DqtEj1ub.jpg?f=fotoalbum_large)
De datum van de banden is 0420 dus het zijn nog de eerste banden van de auto.
Onze eigen garage heeft helaas vakantie dus ik kan er door hem niet naar laten kijken. Maar ik vind het vrij verontrustend.
We hebben al heel wat auto’s gehad maar dit nog nooit bij mijn banden gezien. Alleen bij mijn aanhanger 😂
Of is dit niet zo ernstig?