Bose, Sony of toch Apple, waarom geen AKNG?!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Eerst, leuk, zo een overzicht van koptelefoons!

Mijn vraag:
Waarom is de AKG N9 Hybrid niet meegenomen in deze test?
Naast dat de AKG de Harman target goed benaderd (met ANC on), indrukwekkende ANC heeft en voor een gesloten koptelefoon een aangename soundstage heeft, komt de koptelefoon ook met wat zaken die hem van de rest van de eenheidsworst onderscheiden. De radio frequentie dongle (om compressie bij bluetooth te omzeilen) met het opbergcompartiment in de koptelefoon en volume +/- mechanisme zijn erg leuk bedacht om maar iets te noemen. Heeft ook wat mindere kanten natuurlijk maar daar moeten jullie zelf maar achter komen ;)

Mijn inziens een groot gemis om deze €250-350 kostende koptelefoon niet mee te nemen. Mede ook omdat die bij mij het beste uit de test kwam (subjectief en op basis van de beperkte info die beschikbaar is).

EDIT:
Ik zie nu pas dat dit een topic is geworden, geen recente ervaring met feedback geven. Als dit zo niet de bedoeling is, excuus!
Ging over review: Bose, Sony of toch Apple? Negen luxe noisecancellinghoofdtelefoons ge...
@deepvreezo

[ Voor 21% gewijzigd door Speedway4 op 25-08-2025 14:04 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tillumen
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 09:39
Tsja, je kan niet iedere koptelefoon meenemen natuurlijk. De geteste koptelefoons zijn wel de meer bekendere modellen.

[ Voor 34% gewijzigd door Tillumen op 25-08-2025 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:16

deepvreezo

Redacteur
Dat het een topic wordt is zeker de bedoeling :)
We hebben de huidige selectie gemaakt op basis van populariteit en zoals @Tillumen zegt, het is niet mogelijk om ieder model mee te nemen. De komende maanden gaan we het aantal geteste producten uitbreiden (het is de bedoeling dat er dit najaar ook nog een BBG komt van over-ear noisecancelling koptelefoons). Dus suggesties daarvoor zijn altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedway4
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 17:20
Begrijpelijk, daar heb ik overheen gekeken.

Helaas de extra context uit mijn openingspost weggelaten: De koptelefoons uit de overview zijn al zovaak op plekken vergeleken, een vreemde eend toevoegen is dan wel leuk. Wellicht eerst een volwaardige review wellicht van de AKG doen, dan blijkt misschien dat die BBG-waardig is :)

Bij deze in ieder geval mijn suggestie om eens een kijkje te nemen naar de AKG N9 @deepvreezo en verder, lekker zo doorgaan met Tweakers! Bedankt