Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor thuiswerken, daarbij word VM horizon gebruikt, meerdere tabbladen met chrome, veel word documenten en excel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De echte max prijs is 800 euro. maar dit is incl: Muis + toetsenbord + 2x 24 inch monitors + monitorarm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven gezegd, wordt een compleet nieuw systeem, dus mb/proc/voeding/kast/ssd/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik altijd intel gehad, en dat beviel top. sinds kort amd maar niet helemaal tevreden mee.
Dit is een game pc, maar ik zoek dus een voor een vriend een thuiswerk pc.
De voorkeur is dat het systeem stil is en een kleine behuizing heeft, zodat die op tafel kan staan.
Geen RGB, geen cd drive, Als merk zoek ik gewoon stabiliteit, dit krijg ik bij merken zoals dus:
Intel - asus - Corsair - samsung - noctua. maar sta zeker open voor andere merken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet dus mini zijn, en kom dus uit bij deze kast:
Lian Li & DAN Cases A3-mATX Wood Edition Black
De eisen zijn: Stil / stabiel / klein/compact geen RGB geen omkijken naar hebben.
Als monitors gewoon 1080p maar ik dan wel 100hz schermen denk ik? zolang de schermen goede kleurkwaliteit hebben.
Ga je overklokken?
Zeker niet, dit is voor thuiswerken niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Lang verhaal kort:
Zoek dus een thuiswerk pc, waarbij intel mijn flinke voorkeur heeft.
2x 1080p schermen met monitor arm, zonder een gat te boren in de tafel.
standaard goed toetsenbord met muis. geen bijzonder iets.
kast gesloten, mooi design, aangezien die op de tafel staat, en stil!
wel een voeding die sterk genoeg is om er ooit nog een gpu bij te prikken.
1TB ssd minimaal, liefst 2x 1tb m2.
voeding volledig modulair.
aangezien er 2 schermen worden aangesloten, heeft moederboard dus genoeg poorten hebben.
ook kwa usb moeten er wel wat op zitten, 6 stuks? ook graag wifi erop. en ik vermoed dat 32GB RAM meer dan furture proof is, 16 is dan net te weinig, en volgens mij doet het kwa prijs niet veel?.
Weet niet of ik nog wat ben vergeten, anders vraag maar raak!
zelf heb ik onderzocht:
Intel Core Ultra 5 245K Boxed
Corsair RM650e (2025)
Samsung 990 pro ssd
Als het in budget is crucial p310 ssd?
LG 24MR400-B 2x als monitor
Kwa moederboard, kan ik geen geschikte kandidaat vinden.. voornamelijk omdat het 1851 best nieuw is?
Het systeem wordt gebruikt voor thuiswerken, daarbij word VM horizon gebruikt, meerdere tabbladen met chrome, veel word documenten en excel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De echte max prijs is 800 euro. maar dit is incl: Muis + toetsenbord + 2x 24 inch monitors + monitorarm
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, compleet nieuw systeem,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals hierboven gezegd, wordt een compleet nieuw systeem, dus mb/proc/voeding/kast/ssd/
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf heb ik altijd intel gehad, en dat beviel top. sinds kort amd maar niet helemaal tevreden mee.
Dit is een game pc, maar ik zoek dus een voor een vriend een thuiswerk pc.
De voorkeur is dat het systeem stil is en een kleine behuizing heeft, zodat die op tafel kan staan.
Geen RGB, geen cd drive, Als merk zoek ik gewoon stabiliteit, dit krijg ik bij merken zoals dus:
Intel - asus - Corsair - samsung - noctua. maar sta zeker open voor andere merken!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet dus mini zijn, en kom dus uit bij deze kast:
Lian Li & DAN Cases A3-mATX Wood Edition Black
De eisen zijn: Stil / stabiel / klein/compact geen RGB geen omkijken naar hebben.
Als monitors gewoon 1080p maar ik dan wel 100hz schermen denk ik? zolang de schermen goede kleurkwaliteit hebben.
Ga je overklokken?
Zeker niet, dit is voor thuiswerken niet nodig.
Wat verwacht je van ons?
Lang verhaal kort:
Zoek dus een thuiswerk pc, waarbij intel mijn flinke voorkeur heeft.
2x 1080p schermen met monitor arm, zonder een gat te boren in de tafel.
standaard goed toetsenbord met muis. geen bijzonder iets.
kast gesloten, mooi design, aangezien die op de tafel staat, en stil!
wel een voeding die sterk genoeg is om er ooit nog een gpu bij te prikken.
1TB ssd minimaal, liefst 2x 1tb m2.
voeding volledig modulair.
aangezien er 2 schermen worden aangesloten, heeft moederboard dus genoeg poorten hebben.
ook kwa usb moeten er wel wat op zitten, 6 stuks? ook graag wifi erop. en ik vermoed dat 32GB RAM meer dan furture proof is, 16 is dan net te weinig, en volgens mij doet het kwa prijs niet veel?.
Weet niet of ik nog wat ben vergeten, anders vraag maar raak!
zelf heb ik onderzocht:
Intel Core Ultra 5 245K Boxed
Corsair RM650e (2025)
Samsung 990 pro ssd
Als het in budget is crucial p310 ssd?
LG 24MR400-B 2x als monitor
Kwa moederboard, kan ik geen geschikte kandidaat vinden.. voornamelijk omdat het 1851 best nieuw is?