Flitsmeister one geeft geen meldingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:17
Hallo Allemaal,

Ik gebruik al jaren (+5 jaar) naar volle tevredenheid de Flitsmeister One, en dat werkte eigenlijk altijd perfect.
Maar sinds mijn telefoon (Samsung S23) is geupgrade naar Android 15 werkt het niet meer zoals het hoort.

De Flitsmeisterapp heeft verbinding met de One (Bij Hardware staat in het groen verbonden) en de app start ook op. Ik zie de meldingen namelijk wel in m'n scherm.

Alleen geeft de One geen meldingen (hij piept en knippert niet).

Ook bij het afspelen van de voorbeeldgeluiden hoor ik niets over de One.

Laatst al een keer heel flitsmeister verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Toen werkte het weer 1 dag, maar daarna niet meer.

Ik heb ook onderstaande al een keer gevolgd, maar in mijn telefoon kan ik dit menu niet vinden.

Bluetooth cache legen voor problemen met Android koppelen aan de ONE
Herkent iemand dit?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hetzelfde issue met een iPhone icm One.
Geen abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Ik kan je van harte aanraden om over te stappen naar Waze (geen antwoord op je vraag wellicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Tranzity schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:49:
Ik heb hetzelfde issue met een iPhone icm One.
Geen abonnement.
Ik heb wel een abonnement.
turkeyhakan schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 12:51:
Ik kan je van harte aanraden om over te stappen naar Waze (geen antwoord op je vraag wellicht).
Heeft die ook zo'n los kastje als de FM One dan :?

Ik heb hem alleen nodig voor het melden van Flitsers / trajectcontroles / andere activiteiten die post vanuit Leeuwarden bezorgen >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Grolsch op 25-08-2025 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:15
Grolsch schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 13:18:
[...]

Ik heb wel een abonnement.

[...]

Heeft die ook zo'n los kastje als de FM One dan :?

Ik heb hem alleen nodig voor het melden van Flitsers / trajectcontroles / andere activiteiten die post vanuit Leeuwarden bezorgen >:)
We hebben een heel mooi topic waarin veel wordt besproken: Alternatieven voor Flitsmeister

Ik maak al jaren geen gebruik meer van Flitsmeister. Ze hebben alle PRO features waar ik ooit voor heb betaald één voor één afgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wodkabuikje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:21
Mijn FM1 weigerde laatst ook dienst. Probeerde wel steeds te updaten maar ging steeds uit.
Ik ging er vanuit dat ze iedereen naar het nieuwe kastje wilde hebben dus heb hem weggegooid.

niet iedereen heeft een bierbuikje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik vind die nieuwe kastjes nog geen vooruitgang.
De TWO is me te groot en moet permanente voeding hebben.
De DASH is al helemaal geen optie vanwege de maandelijkse verplichte kosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remonv76
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-08 02:05
Dit is toch geen antwoord op OP zijn vraag? Wij hebben exact hetzelfde met een Samsung S23 en zijn er nog niet achter wat het is. Als je de telefoon unlocked gaat het goed, totdat de telefoon in standby gaat. Maar flitsmeister mag in de achtergrond draaien. De connectie met de FM One maakt hij prima, terwijl de telefoon in je zak zit. Dus bluetooth in de achtergrond gaat ook goed. Maar FM One geeft geen geluid bij flitsers, files of stilstaande voertuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:13
Ik ben bij flitsmeister 13 gebleven en de one werkt nog steeds.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
remonv76 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 18:50:
Dit is toch geen antwoord op OP zijn vraag? Wij hebben exact hetzelfde met een Samsung S23 en zijn er nog niet achter wat het is. Als je de telefoon unlocked gaat het goed, totdat de telefoon in standby gaat. Maar flitsmeister mag in de achtergrond draaien. De connectie met de FM One maakt hij prima, terwijl de telefoon in je zak zit. Dus bluetooth in de achtergrond gaat ook goed. Maar FM One geeft geen geluid bij flitsers, files of stilstaande voertuigen.
Vanavond deed hij het wel weer maar ik zal bovenstaande eens in de gaten houden.

Ik heb ook support van fm gemaild, als ik antwoord heb horen jullie het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
remonv76 schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 18:50:
Ik heb dit ff getest, maar dit is het dus.

Als ik met scherm aan in de auto stap werkt het wel ......

• Grolsch
Nadat ik eerst na 4 dagen een "default" antwoord kreeg om opties in te schakelen die al lang aan staan heb ik na lang wachten en het sturen van een reminder "eindelijk" een antwoord gekregen:
Bedankt voor je reactie.

Excuses dat mijn reactie even op zich liet wachten, ik heb het opnieuw voor je nagekeken.

Wanneer de rechten optimaal staan ingesteld, dan moet het juist werken en hebben wij geen verdere suggesties.
We hebben het uitgebreid onderzocht en we zien deze signalen sinds Android 15. We zien daarbij ook dat dezelfde klachten voorkomen bij andere fabrikanten met bijvoorbeeld wearables, er lijkt op het moment nog geen oplossing hiervoor te zijn vanuit google.

Uiteraard blijven wij dit monitoren.
Wat verwacht men nu dan? Dat Google het probleem van Flitsmeister gaat oplossen :?

Pagina: 1