Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olemla
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 14:50
Mijn vraag
Sinds enige tijd heb ik de TCL C7K tv. Nu heb ik de afstandsbediening gekoppeld aan de tv zoals in de handleiding staat (Home+OK knop tegelijk 8 sec. ingedrukt houden). Alle functies werken prima, ik kan alleen niet naar een andere zender gaan door op een cijfer te drukken. Deze functie werkt niet. Dus als ik naar kanaal 421 wil gaan moet ik heel vaak de +knop indrukken. Ik kijk tv via de app van Delta tv. Kan iemand mij vertellen wat hier de reden van kan zijn? Heb ook de afstandbediening al meerdere malen gereset en ook de batterijen vervangen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:30
Is dit alleen in de app waar je het probleem hebt? Klinkt eerder als een Delta TV app probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

FeaR

In GoT we trust

olemla schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:17:
....ik kan alleen niet naar een andere zender gaan door op een cijfer te drukken.
Mogelijk is het numeriek deel van de remote alleen beschikbaar bij ingangen zoals CI+ en coax? Een app is mijns inziens een ander soort bron.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Klagen bij delta TV dat hun app niet goed werkt en gewoon de box gebruiken ipv de app totdat ze het gefixt hebben. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olemla
Dank allen voor jullie reacties. Wat ik nog niet geschreven had is dat het in eerste instantie wel een tijd werkte. Sinds een aantal dagen echter niet meer, dus lijkt me dat het niet aan de app zou moeten liggen...

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

olemla schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 15:48:
Dank allen voor jullie reacties. Wat ik nog niet geschreven had is dat het in eerste instantie wel een tijd werkte. Sinds een aantal dagen echter niet meer, dus lijkt me dat het niet aan de app zou moeten liggen...
Behalve als die geüpdatet is natuurlijk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@olemla Ik mis hier nog de eigen inzet. Ik heb je nieuwe topic over dit onderwerp gesloten zodat je hier in je originele topic verder kunt gaan. Daarbij verwachten we wel wat meer informatie, onder meer over wanneer het probleem ontstond, wat je allemaal al geprobeerd hebt en waarom dat niet werkte. Zonder inzet, gaat ook deze op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olemla
Heb al van alles geprobeerd. Nieuwe batterijen, opnieuw koppelen, etc... Vreemd is dat het soms wel even werkt. Dan kan ik wel een nummer intypen en daardoor naar de gekozen zender gaan. Maar dat is maar heel even en daarna moet ik dus via de + en - knop naar een andere zender. Als je dan naar ESPN gaat (421) moet je dus heel vaak klikken. Erg vervelend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@olemla Heb je geen tuner van je provider die je kunt gebruiken om dit probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olemla
Jorgen schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:10:
@olemla Heb je geen tuner van je provider die je kunt gebruiken om dit probleem op te lossen?
Je bedoelt zo'n smartbox? Ja, die heb ik wel. Maar dan moet ik dus 2 afstandsbedieningen gebruiken. Eentje voor tv kijken en de andere voor streamingsdiensten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Zit er geen knop op je afstandsbediening om de cijferknoppen te 'activeren' ofzo?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

olemla schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:50:
[...]

Je bedoelt zo'n smartbox? Ja, die heb ik wel. Maar dan moet ik dus 2 afstandsbedieningen gebruiken. Eentje voor tv kijken en de andere voor streamingsdiensten...
Ja. Dat is een tuner. Dat lost al je problemen op, behalve dat je dan 2 afstandsbedieningen gebruikt. Máár, vaak kan je daarmee ook gewoon je tv bedienen, met de juiste instelling ;)

Pagina: 1