Voor de belgen die geen voetbal kunnen kijken

Pagina: 1
Acties:
  • 729 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LucasVerhouten
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 25-08 23:25
Sinds er dit seizoen geen deal met de telecom operatoren in Belgie is om de Jupiler Pro League uit te zenden en Dazn voor mij persoonlijk best duur is... Ben ik gebruik gaan maken van *knip* en ik moet zeggen echt een aanrader voor iedereen hier O-) Alle voetbal content beschikbaar wat wil je nog meer, wie volgen jullie dit seizoen?

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 25-08-2025 09:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

Bedankt dat je net een account hebt aangemaakt om dit, midden in de nacht, te delen.
Het domein bestaat sinds 28 juli 2025, een IPTV dienst die diensten aanbiedt goedkoper dan je zou verwachten, dus ik verwacht illegaal. Alleen maar 5 ster trustpilot reviews sinds 8 augustus. Het zal afwachten zijn hoe lang de dienst blijft bestaan, maar ik zou hier ver weg van blijven gezien de (waarschijnlijke) illegaliteit ervan.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ldbr
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 26-08 16:23
PeacekeeperNL schreef op maandag 25 augustus 2025 @ 08:50:
Bedankt dat je net een account hebt aangemaakt om dit, midden in de nacht, te delen.
Het domein bestaat sinds 28 juli 2025, een IPTV dienst die diensten aanbiedt goedkoper dan je zou verwachten, dus ik verwacht illegaal. Alleen maar 5 ster trustpilot reviews sinds 8 augustus. Het zal afwachten zijn hoe lang de dienst blijft bestaan, maar ik zou hier ver weg van blijven gezien de (waarschijnlijke) illegaliteit ervan.
Ik vermoed een mooie vorm van reclame voor zijn eigen IPTV :|
Op Google veel te herleiden naar hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Spammen doen we hier niet

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.