Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-09 09:53

FJ Cruiser

Sand Ladder

Topicstarter
Afgelopen woensdag de Honor Magic v5 in ontvangst genomen tijdens een officieel launch event hier in Qatar.

Ik had al een OnePlus open voor 1,5 jaar en wil niet meer terug naar een normale telefoon. OnePlus komt helaas niet met een opvolger en de nieuwe Magic v5 is wel even 3 stappen vooruit. Erg dun, zeker de helft van de OnenPlus Open. Gisteren best veel op mijn telefoon bezig geweest met installatie van apps en weer aanmelden en einde van de dag nog 57% batterij. Magic OS valt mij ook erg mee en ik kon de meeste apps gewoon verwijderen.

De launch editie prijs was QAR 6000 (EUR 1400) inclusief pen, hoesje, watch 4 PRO en 2 jaar VIP waarbij je 8 keer je front screen protector gratis mag laten vervangen en 1 keer van het binnenscherm.

Is het al bekend of dit toestel naar Nederland komt en wat de prijs is voor dit toestel?

"Some people eat to live, others live to eat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-10 12:29
De Europese lancering is voorzien voor 28 augustus.

Honor producten zijn heel beperkt beschikbaar in Nederland, vrijwel enkel via online kanalen. Bij MediaMarkt zitten de foldables in hun online aanbod. Vermoedelijk zullen zij de Honor Magic V5 ook gaan verkopen. Aan welke prijs zal afwachten worden. Het zal hoe dan ook meer zijn dan in Qatar.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 09:39
Ik heb hier deze zomer de Magic V2 gekocht om te kijken of een foldable wat is. Ik ben het met je eens dat je niet snel meer teruggaat. Enige nadeel wat ik heb is dat ik een backup telefoon heb gekocht voor tijdens het sporten omdat ik denk dat de foldable toch wat kwetsbaarder is.

Ik ben wel benieuwd naar de prijs in de EU. Het enige nadeel aan MagicOS tot nu toe vind ik de agressieve app killer. En vooral de notificaties daarvan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJ Cruiser
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-09 09:53

FJ Cruiser

Sand Ladder

Topicstarter
Notificaties zijn inderdaad nog niet zoals ik het hebben wil, maar ik heb te weinig tijd om goed in de instellingen te duiken wat ik nog kan aanpassen.

Voor wintersport en desert trips (zand) zorg ik voor een goede bescherming met een 2 delige hoes. Met de OPO nooit ergens last van gehad.

"Some people eat to live, others live to eat"