Onlangs heb ik, tevens met advies via dit forum, een nieuwe PC samengesteld. Vandaag heb ik deze geheel in elkaar gezet, maar bij het opstarten krijg ik geen enkele reactie. Dit wil zeggen, er branden geen lichtjes/leds, de fans gaan niet aan en de aan/uit knop doet niks.
Bijgaand heb ik een afbeelding van de build zoals deze in zijn geheel in elkaar zat, evenals toen ik de voeding ben gaan loshalen en enkel het moederbord + CPU op stroom heb gezet (videokaart eruit gehaald).
Ik loop vast in hoe ik dit kan oplossen, naar mijn idee lijken de kabels juist te zitten? Een punt waar ik niet geheel duidelijkheid over heb ik de CPU powersupply (rechtsboven). Die heeft een 8-pin en 4-pin, deze heb ik geprobeerd aan te sluiten met beide en enkel met 8-pin, maar zonder resultaat.
Ik hoop dat jullie mee kunnen denken hoe ik dit kan 'troubleshooten'. Veel dank!
:strip_exif()/f/image/A1z4UHvfFrqRVjXVHkI8YEbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5tGtPaeJG4iOz27eFfZTuou0.jpg?f=fotoalbum_large)
Bijgaand heb ik een afbeelding van de build zoals deze in zijn geheel in elkaar zat, evenals toen ik de voeding ben gaan loshalen en enkel het moederbord + CPU op stroom heb gezet (videokaart eruit gehaald).
Ik loop vast in hoe ik dit kan oplossen, naar mijn idee lijken de kabels juist te zitten? Een punt waar ik niet geheel duidelijkheid over heb ik de CPU powersupply (rechtsboven). Die heeft een 8-pin en 4-pin, deze heb ik geprobeerd aan te sluiten met beide en enkel met 8-pin, maar zonder resultaat.
Ik hoop dat jullie mee kunnen denken hoe ik dit kan 'troubleshooten'. Veel dank!
:strip_exif()/f/image/A1z4UHvfFrqRVjXVHkI8YEbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5tGtPaeJG4iOz27eFfZTuou0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OdxLRX16raWm6tFaDIW9xz1P.jpg?f=fotoalbum_large)