De afgelopen dagen heb ik samen met mijn zoon (15) met veel voorpret gepoogd om een toekomstbestendige desktop samen te stellen. Ik hoor graag jullie suggesties voor eventuele veranderingen.
Dank alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gebruiken om games te spelen en wat basis foto/videobewerking uit te voeren. De games die ik speel zijn veelal strategie (Civilization, FM, Cities Skylines etc), race (Forza, F1, AC) en open world (GTA, Assasins Creed, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ambitie was om voor de desktop binnen de 2000 euro te blijven, maar een kleine overschrijding die leidt tot een systeem dat langer mee kan is ok. Voor de monitor wil ik een 4k 27 inch om naast de oude monitor te gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat mijn lijstje daar iets van zegt :-) .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toren midsize, stille setup, RGB niet nodig.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat julle me kunnen helpen om de componenten te optimaliseren en daarmee een zo goed mogelijk systeem samen te stellen.
Dank alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem vooral gebruiken om games te spelen en wat basis foto/videobewerking uit te voeren. De games die ik speel zijn veelal strategie (Civilization, FM, Cities Skylines etc), race (Forza, F1, AC) en open world (GTA, Assasins Creed, etc)
Wat mag het systeem gaan kosten?
De ambitie was om voor de desktop binnen de 2000 euro te blijven, maar een kleine overschrijding die leidt tot een systeem dat langer mee kan is ok. Voor de monitor wil ik een 4k 27 inch om naast de oude monitor te gebruiken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, geen componenten
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoop dat mijn lijstje daar iets van zegt :-) .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Toren midsize, stille setup, RGB niet nodig.
Ga je overklokken?
Ik vermoed van niet
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat julle me kunnen helpen om de componenten te optimaliseren en daarmee een zo goed mogelijk systeem samen te stellen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 9800X3D Boxed | € 459,90 | € 459,90 |
1 | Moederborden | MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI | € 252,06 | € 252,06 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 5070 Ti WINDFORCE OC SFF 16G | € 769,- | € 769,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 134,90 | € 134,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III Pro 240 | € 70,66 | € 70,66 |
1 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 120mm PWM, Zwart | € 20,74 | € 20,74 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000Z30 | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 850 V3 - ATX3.1 | € 103,90 | € 103,90 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 4TB | € 209,99 | € 209,99 |
1 | Interne SSD's | WD Black SN850X (zonder heatsink) 1TB | € 89,90 | € 89,90 |
Totaal | € 2.225,95 |