Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
bedankt !Op dinsdag 18 september 2001 14:45 schreef victorvo het volgende:
Kijk eens op Kieskeurig naar ervaringen, en ga eens op strooptocht. Niet bij Dixons, maar bij RAF, Staffhorst, Foka, Combifoto enzo.
Als er nog iemand sites weet waar men vergelijking maakt tussen de verschillende camera's .... laat maar horen
en zoals ik al zei : de prijs speelt geen rol, als het maar de beste is !!!!!
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Verwijderd
• Wil je alleen maar gaan filmen, of ga je er ook foto's mee nemen?
• Wil je de beelden naderhand op een pc/mac gaan bewerken/monteren en weer terugzetten op dv-tape?
Zo zijn er nog talloze vragen te bedenken...
Ik zou inderdaad eerst naar een aantal winkels gaan zoals al eerder is voorgestelt.
Ik ben de afgelopen week ook op zoek geweest naar een digi camcorder en heb net vanmiddag de JVC GR-DV2000 bestelt op www.webvoordelig.nl
In badhoevedorp bevind zich een servicecentre van Sony, waar ze ook een mooie showroom hebben met vakkundig personeel.
Andere winkels waar ze ook verstand van zaken hebben zijn de RAF en Polectro Plaza, beide in Amsterdam.
Ga niet naar zaken als Mediamarkt, Megapool, Dixons daar kon ik de verkoper eerst eens de verschillen uit gaan leggen tussen de verschillende camera's.
Succes!
p.s. leuke link
iemand anders heeft hier de beste url al genoemdOp woensdag 19 september 2001 19:41 schreef skeletonman het volgende:
Blijkbaar nietmand![]()
Koop niet te overdreven het verschil zien de meesten toch niet en dan nog zie je het alleen maar als je hetzelvde opneemt en naast elkaar afspeelt. Dat doet niemand.
Ik heb de MV200 (inmiddels een i versie door remote hack
succes
Hop,hop,hop!
Verwijderd
DCR-IP7 van sony. allerkleinste digitale camera ter wereld.
is ook leuk
kost 2350 euro
Zelf heb ik een Panasonic DS-25. 800.000 pixels, niet duur en gewoon een stevig stuk electronica. Panasonic is gewoon mijn favoriet, een perfecte prijs/kwaliteit verhouding.
hier aangeraden als 1 van de beste !
Dit is de Sony DCR-TRV30