Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
32GB DDR5 setje met EXPO profiel en CL30-36-36 dat op 6000MHz draait.
Wat is je budget?
100-130€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel SK Hynix chips natuurlijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
B650 moederbord met een low end ryzen.
Niks zonder RGB.
Ik twijfel tussen
uitvoering: Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K
uitvoering: Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA
uitvoering: G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J3040F16GX2-TZ5RS
Heeft iemand benchmarks of sub timings. De Corsair heeft problemen met de led strip die komt vaak los als je naar de reviews kijkt. Die zou wel het snelste moeten zijn op AMD gebaseerd op wat ik heb gelezen. Lexar is mooi maar trager zeggen ze en geeft niet veel licht. Gskill ook trager en die vind ik niet zo mooi.
Kan iemand me helpen kiezen en benchmarks op AMD tonen? Is de RGB van Lexar fel genoeg?
Ik zoek een?
32GB DDR5 setje met EXPO profiel en CL30-36-36 dat op 6000MHz draait.
Wat is je budget?
100-130€
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Wel SK Hynix chips natuurlijk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
B650 moederbord met een low end ryzen.
Niks zonder RGB.
Ik twijfel tussen
uitvoering: Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K
uitvoering: Lexar Ares RGB LD5BU016G-R6000GDLA
uitvoering: G.Skill Trident Z5 RGB F5-6000J3040F16GX2-TZ5RS
Heeft iemand benchmarks of sub timings. De Corsair heeft problemen met de led strip die komt vaak los als je naar de reviews kijkt. Die zou wel het snelste moeten zijn op AMD gebaseerd op wat ik heb gelezen. Lexar is mooi maar trager zeggen ze en geeft niet veel licht. Gskill ook trager en die vind ik niet zo mooi.
Kan iemand me helpen kiezen en benchmarks op AMD tonen? Is de RGB van Lexar fel genoeg?