Magic Keyboard backspace/delete werkt eenmalig

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:50
Ik loop al een paar weken te klooien met het volgende. Mijn delete toets op mijn magic keyboard werkt niet meer zoals eerst. Voorheen kon ik hem vasthouden en dan werden tekens verwijderd tot ik de toets los liet. Maar sinds een bepaald moment wordt er nog maar 1 teken per toetsaanslag verwijderd. Ik heb van alles geprobeerd, diverse youtube filmpjes en stappenplannen, instellingen nagegaan maar niets werkte. Heel irritant. Dus ik dacht, het ligt aan het toetsenbord. Nu wilde ik al een tijdje een groter toetsenbord met een numeriek gedeelte, dus ik dat aangeschaft. Je snapt het al, de delete toets werkt ook nu niet als gewenst. :'(
Het moet dus ergens een instelling zijn, maar welke? Ik hoop dat iemand raad weet, tnx.

Beste antwoord (via twodigits op 23-08-2025 08:58)

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je al gekeken onder System Settings > Keyboard of de Key repeat rate op "Off" (of "Slow") staat (en misschien "Delay until repeat" op "Long")? Anders Systems Settings > Accessibility > Keyboard en kijken of Sticky Keys of Slow Keys aanstaat. Als je een nieuwe gebruiker aanmaakt, heb je dan hetzelfde probleem?

[ Voor 12% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2025 17:31 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Heb je al gekeken onder System Settings > Keyboard of de Key repeat rate op "Off" (of "Slow") staat (en misschien "Delay until repeat" op "Long")? Anders Systems Settings > Accessibility > Keyboard en kijken of Sticky Keys of Slow Keys aanstaat. Als je een nieuwe gebruiker aanmaakt, heb je dan hetzelfde probleem?

[ Voor 12% gewijzigd door Daedalus op 22-08-2025 17:31 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twodigits
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:50
Yes! de key repeat rate was de boosdoender, die stond slow.