Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWJM
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 22-08 16:16
Ik zit met een vervelend probleem, op mijn SAMSUNG TV, een QE50QN90DAT wil ik graag mijn muziek collectie afspelen via PLEX.
Maar mijn probleem is nu dat als ik een afspeellijst of album selecteer en op afspelen klik er maar één nummer wordt afgespeeld.
Ik heb de laatste versie van de cliënt op de TV draaien en ook op mijn SYNOLOGY NAS, een DS915+ draait de nieuwste versie van de server.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
Als ik rechtstreeks via PLEX ga, (dus buiten de TV om) Gaat het vlekkenloos,
Ik heb ook al een abonnement genomen om muziek buiten mijn netwerk te kunnen beluisteren, maar ook dat helpt allemaal niet.
Ik heb dit ook al gemeld op een SAMSUNG forum, waarop iemand reageerde die zei dat ik het ook op een PLEX forum moest melden. En dat die deze klacht al vaker had gehoord, maar een echte oplossing had die ook niet, omdat vermoedelijk de PLEX client in combinatie van deze TV het probleem veroorzaakt.
Ik heb al een volledige reset uitgevoerd van de TV, PLEX van mijn NAS verwijderd, echt zeer grondig...() Maar niks helpt....
Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen? >:)

Groet,
Paul
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-09 11:47
Heb je de server al eens een reboot gegeven? Staat mij bij dat ik al best lang geleden een vergelijkbaar iets had en dat dit met een reboot van de server was opgelost.

Staat autoplay overigens wel aan in de client?