Zeven laptops tot 550… maar nergens te koop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 17:29
Artikel: review: Beste budgetlaptop van het moment - Zeven laptops tot 550 euro vergel...
Auteur: @PiweD

Een beetje een kritische opinie over deze review: wat heb ik aan deze review alsTof dus een review over budgetvriendelijke laptops net voor het nieuwe schooljaar, maar ben ik vet mee als ze nergens te koop zijn. Jammer :(
Land staat op BE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjgwolff
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
De HP vind ik in de HP winkel.
De Book4 met 16GB vind ik bij mediamarkt en samsung zelf voor 550

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SMGGM
hjgwolff schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:31:
De HP vind ik in de HP winkel.
De Book4 met 16GB vind ik bij mediamarkt en samsung zelf voor 550
België....

Heb in het verleden al eens aangegeven dat er weinig aandacht gevestigd wordt aan zulke zaken bij de redactie. Als het dan niet beschikbaar is en de redactie wilt er geen tijd aan verspillen, vermeld het dan in het artikel of verberg het voor zij die BE ingesteld hebben.
Ben je vol enthousiasme aan het lezen om dan tot slot tot de conclusie te komen dat ze nergens te bespeuren zijn, tenzij je hem gaat kopen in een NL webwinkel met QWERTY toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RangedNeedles
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
SMGGM schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 10:35:
[...]

België....

Heb in het verleden al eens aangegeven dat er weinig aandacht gevestigd wordt aan zulke zaken bij de redactie. Als het dan niet beschikbaar is en de redactie wilt er geen tijd aan verspillen, vermeld het dan in het artikel of verberg het voor zij die BE ingesteld hebben.
Ben je vol enthousiasme aan het lezen om dan tot slot tot de conclusie te komen dat ze nergens te bespeuren zijn, tenzij je hem gaat kopen in een NL webwinkel met QWERTY toetsenbord.
Ik volg je volledig, maar bij wijze van "verzachtende omstandigheden" zie ik wel meer en meer mensen (op de IT-werkvloer dan) overschakelen naar QWERTY. Logisch ook, want van zodra je met haakjes en accolades en what not aan de slag wilt, zitten je vingers in de knoop met Alt Gr en dergelijke op 'n AZERTY :P

Dit zeg ik als Belg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
De verzwarende omstandigheden zijn dan weer dat T.net in het verleden al geregeld voorbij is gekomen op een commerciële Vlaamse zender Q-music omwille van hun price Watch en vergelijkingstool voor black Friday en dus duidelijk een grotere doelgroep probeert te bereiken. Daarnaast is deze review geschreven als “terug naar school” laptop en dan is er weer niets irritanter om Franse teksten (want in Vlaanderen krijg je verplicht al Franse les vanaf 10 jaar ofzo) te schrijven met een QWERTY toetsenbord.
Als het dus een DEV toestel zou geweest zijn, dan kan ik daar perfect inkomen.

Het is en blijft natuurlijk mijn kritische feedback. Het is een frustratie van mij als lezer waar mogelijk de redactie niet bij stil heeft gestaan. Als men beslist hier niets mee te doen, even goed. Al kan het geen kwaad om dat gewoon eerlijk te zeggen in de inleiding dat het een focus is op NL lezers, zo ben ik als lezer niet teleurgesteld als ik overtuigd ben en doorklik om dan te zien dat het niet voor mij is.

Edit:
Nog maar 1 maand geleden las ik dit:
nieuws: Nieuwsblog: is Belgisch nieuws net zo belangrijk als Nederlands nieuws?
Als je dan zegt dat je "'de grootste elektronica- en technologiewebsite van Nederland en België", dan moet je niet verschieten dat je kritische feedback krijgt als deze.

[ Voor 20% gewijzigd door SMGGM op 22-08-2025 12:52 ]