I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er zijn wat problemen met Custom CSS op het moment, zie ander topic: Custom CSS wordt af en toe niet geladen
The devil is in the details.
Ah, dat zal het wezen. Vaag herinner ik me dat ik de tracker heb verborgen op die manier.
(persoonlijk blijf ik het vreemd vinden dat er geen vinkje is om het ding uit te zetten)
(persoonlijk blijf ik het vreemd vinden dat er geen vinkje is om het ding uit te zetten)
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hoe kan ik de tracker weer naar links krijgen, waar hij hoort?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ergens in dit topic staat een link naar de CSS die dit kan fixen.Hahn schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:08:
Er zijn wat problemen met Custom CSS op het moment, zie ander topic: Custom CSS wordt af en toe niet geladen
Weet zo even niet precies hoe/wat/waar, maar hij staat er wel.
zie Fix de nieuwe verslechterde sidebar / sidebar weer linksArfman schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 16:57:
Hoe kan ik de tracker weer naar links krijgen, waar hij hoort?
Aangezien dit gerelateerd zal zijn aan Custom CSS wordt af en toe niet geladen//1755786998, gaat dit topic op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.