tweedekans R5 9600X laat nieuw prijs zien in PW

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• TheProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 18-09 14:42
De 9600X laat bij de tweedekans van coolblue de nieuw prijs zijn en niet de tweede kans prijs van 237. Ik kon dit volgens mij niet via het meld punt doen.

• TheProst
Zelfde geld voor Asus ROG strix b650E-F maar ook Asus radeon 9070XT. Lijkt dus een structuele fout te zitten in een koppeling. I guess. Ik weet dan nu niet of ik dit op de juiste plek heb gezet of dat dit onder stoute bugs moest.

[ Voor 52% gewijzigd door TheProst op 21-08-2025 16:28 ]

• TheProst
Ik zie het nu ook bij Aorus 5090 maar dan bij de winkel Azerty. Misschien een topic openen voor alle foute prijzen die bij Refurbished staan @Glaanie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@TheProst Bij Azerty gaat het goed, als je goed kijkt op hun productpagina, zie je dat het om een "A-keuze" gaat, oftewel teruggestuurd, open doos dus. Bij dit videokaarten valt het minder op omdat het prijsverschil kleiner is ... Ook nog wat andere refurbished producten bekeken, niks aan de hand.

Bij Coolblue gaat het wel mis, daar lijken ze de nieuwprijzen door te geven. Shops geven een aparte feed door voor refurb en alles gaat daar goed, behalve dus de prijs. Ik ga nog niks blokkeren oid, maar ik ga ze wel even aanschrijven met mijn bevindingen en dan is het hopelijk snel opgelost :) Maar zal waarschijnlijk niet eerder dan morgen zijn, gezien de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProst
@Glaanie Dan heeft het zich zelf al opgelost. Weet zeker dat ik gisteren een prijs van 2700+ had gezien. Maar fijn dat het zichzelf al goed heeft gezet. Ik ken hun A-keuze producten zijn de beste producten die je kan hebben. Vaak niks inderdaad alleen een open doos en een keertje eruit gehaald voor paar euro's goedkoper.

Is goed. Maakt mij niet uit hoe snel het is opgelost. Ik wil alleen alles aangeven als ik iets zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@TheProst Ter info, de tweedekans prijzen van Coolblue kloppen weer!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.