Hoe stop ik youtube die titels van videos vertaald, op pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 423 views

Onderwerpen

Vraag

• SPYmaps
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-09 16:21
Sinds een bepaalde tijd vertaald youtube opeens de titels van video's, zonder dat ik hiervoor heb
gekozen. Dit is trouwens op mijn pc. Ik wil gewoon alles in Engels hebben, mocht ik een
comment vertaald willen hebben, of een ondertiteling willen. Dan kan ik die heel gemakkelijk
kiezen. Maar gewoon de youtube page zelf wil ik gewoon in Engels hebben.
Ik zie enkel niet hoe ik dit doe in de settings, kijk er waarschijnlijk gewoon overheen.

hier zie je een voorbeeld van de Engelse titles die ik niet wil;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BPVsuMx-fTIaADwNQbmcxUmZ8Ks=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e6lOpMRAX8uZY0lcisfPbVAy.png?f=fotoalbum_large

Wie kan mij hierin helpen?
bij voorbaat dank!

Leon

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Youtube in het Engels zetten. Dat kun je toch wel ergens in de opties, links in het menu?
En ik ben ook fan van de browser-add-on "DeArrow", van de maker van SponsorBlock (ook een tip). DeArrow is een community-driven anti-titelspam add-on. Dat maakt het mogelijk clickbait-titels te vervangen. Erg fijn!

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:37

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Dit heeft helemaal niks met softwareontwikkeling te maken en past beter in Client software algemeen. Echter als je even 3 seconden op google kijkt, staat meteen bovenaan wat je moet doen, dus je topic verplaatsen zodat iemand anders de basale inzet voor je kan doen heeft ook weinig nut.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.