Weergave smalle embeds gaat over hoogte van eigen forum post

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
ToolkiT in "Reizen met het Vliegtuig - Deel 1"

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik scrollde gewoon door de pagina van het topic heen.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de smalle emedded media niet over de timestamp van de forumpost gaat.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Utp767G.png

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Ubuntu 24.04.3, Firefox 142. Zowel met darkmodus aan als met Ode aan Henk custom CSS heb ik dit issue.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah dat had ik laatst ook in Windows 11 + Firefox. Na een F5 was het over in dat ene geval.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Bij deze helaas niet. Om te testen heb ik net ook even Ode aan Henk uit gezet, maar ben vervolgens al mijn ingeschakelde custom CSS kwijt. (Ik heb echter geen idee of hiervan al een melding is, maar lijkt me dan sowieso ook een apart topic wel waard.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:35

jdh009

FP ProMod
Hier heb ik er ook last van:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OtWGGbzDCcdomBFxZrrXryqNIRg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zKTADMuVkPzBhJuPrYrZAjhE.png?f=fotoalbum_large

Firefox 141.0.3 (64-bits)

[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 21-08-2025 14:18 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 19:21
Ik heb dat ook als ik even een privé-venster pak en alle cookies weiger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ja, die YouTube shorts worden eigenlijk default te klein weergegeven, en dan past de cookiemelding niet. Ik moet eens kijken of we daar iets van minimale afmetingen kunnen afdwingen., of de cookiemelding scrollbaar kunnen maken binnen de beschikbare ruimte.

Ik heb er een ticket voor gemaakt :)

[ Voor 24% gewijzigd door crisp op 21-08-2025 14:58 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Didel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 22:19
Dit speelt ook voor ‘gewone’ (YouTube)embeds op de mobiele weergave (safari op iOS 18.6.2 op een iPhone 12)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhOquCcLw2xD03BWYeGZqGMapAM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/1YiaOsz6OYfUcxClATYNRFm8.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Didel schreef op zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:01:
Dit speelt ook voor ‘gewone’ (YouTube)embeds op de mobiele weergave (safari op iOS 18.6.2)

[Afbeelding]
Inderdaad, dit speelt ook op telefoons met een klein scherm zoals de iPhone SE. Eén van de mogelijke oplossingen is zorgen dat de cookiemelding zich aanpast aan de grootte van de embed en indien nodig scrolbaar wordt. Ik denk dat dat technisch ook de eenvoudigste oplossing is.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Speelt nog steeds lijkt me. In MS Edge Version 140.0.3485.54 (Official build) (64-bit) op Windows 11:

QR-codes als puzzelstukjes voor je wachtwoord

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzfG8w3l8XmGvAPXNXb_Uz8YRoc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xChqIh6lPOXxiGN2oV8V4F6W.png?f=fotoalbum_large

Op een scherm met 5120x1440 pixels @ 100% scaling zou ik toch genoeg ruimte moeten hebben om dat Youtube-Shorts Embedded deeltje volledig te kunnen zien? Of denkt de website van Tweakers.net dat ik dat soort resoluties op m'n iPhone in portraitmode aan het bekijken ben ....

:o :*)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een fix hiervoor is al in de maak. Daarbij hebben we ook betere ondersteuning voor shorts.

Intentionally left blank

Pagina: 1