Ik heb een gast gezien die winamp fullscreen had, niet alleen de playlist maar heel winamp. Hoe doe ik dit???
Waarom wil je winamp fullscreen?? Lijkt me niet nuttig.. en nee ik heb ook geen flauw idee hoe het WEL kan , sorry
IDtje: Zet hem op Double Size, draai dan een plugin als Geiss en laat die dan crashen, terwijl die in 320x200 staat. Suc6 verzekerd!
Verwijderd
WinAmp sucks.... lang leve Sonique!
p.s. waarom zou je in godsnaam een mp3-speler fullscreen willen hebben? Als tray-icon is 't al irri.......
p.s. waarom zou je in godsnaam een mp3-speler fullscreen willen hebben? Als tray-icon is 't al irri.......
Zag het laatst ook in een cafe, weet ook niet hoe ze het gedaan hebben, zal wel een plug in voor zijn.
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
"I sit in my room and imagine the future."
Tjemig... kunst zeg.
Eerst zet je je scherm op 64x480 of zelfs 640x400. Dan gewoon alle windootjes aanzetten en dan de playlist sizen naar schermvullend. Dan zet je WinAmp op StayOnTop. Klaar.
Eerst zet je je scherm op 64x480 of zelfs 640x400. Dan gewoon alle windootjes aanzetten en dan de playlist sizen naar schermvullend. Dan zet je WinAmp op StayOnTop. Klaar.
Verwijderd
Die gast van jou, Cablemodem_, is een halve zool en wie WinAmp zo debiel fullscreen heeft is een aars en doe hem maar niet meer na in het vervolg.
Je denk toch echt niet dat ik winamp fullscreen ga draaien he. Ik had het gezien en ik wou alleen maar ff weten hoe dat moest. Thats it. Maar toch, thanx voor de reacties.
Pagina: 1