Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil een windows laptop om zakelijk te kunnen gebruiken (MS365 apps, en Citrix)
Daarnaast wil ik de laptop privé gebruiken om met Adobe lightroom fotos te bewerken (voor mijn canon 2000D), Af en toe wat games te spelen (Forza, Crew motorfest, Minecraft, Factorio, Roblox)
De laatste 3 heb je geen dikke laptop voor nodig
Wat is je budget?
Ik wil een deel van mijn BYOD vergoeding gebruiken en daar zelf wat bij leggen, het budget ligt op €1000. Maar ik kan natuurlijk zelf wat geld bij leggen mits het het natuurlijk waard is, dus echte max c.a. 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker, ik heb thuis een prachtige desktop in een O11 case (Letterlijk een baksteen dus)
Dus het is de planning om een wat compactere laptop te halen om onderweg of bijvoorbeeld ergens buiten de fotos te kunnen bewerken, daarnaast wil ik hem op kantoor gebruiken om met Citrix te verbinden dus iets van een USB C docking mogelijkheid is wel belangerijk... Maar volgensmij kan elke laptop dit tegenwoordig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ja, ik heb zeker merkvoorkeuren echter zijn deze niet cruciaal.
Ik heb een erg goede ervaring met Lenovo, ik heb eerder een E580 gehad en momenteel zakelijk een Yoga X13 Gen 4. Maar ik sta open voor elk merk eerlijk gezegd
Ik heb zelf al een paar laptops gevonden waar ik over twijfel
product: Acer Swift 14 AI SF14-51
c.a. 1150 Euro
uitvoering: MSI Prestige 14 AI+ Evo C2VMG-010NL
c.a. 1400 Euro
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil een windows laptop om zakelijk te kunnen gebruiken (MS365 apps, en Citrix)
Daarnaast wil ik de laptop privé gebruiken om met Adobe lightroom fotos te bewerken (voor mijn canon 2000D), Af en toe wat games te spelen (Forza, Crew motorfest, Minecraft, Factorio, Roblox)
De laatste 3 heb je geen dikke laptop voor nodig
Wat is je budget?
Ik wil een deel van mijn BYOD vergoeding gebruiken en daar zelf wat bij leggen, het budget ligt op €1000. Maar ik kan natuurlijk zelf wat geld bij leggen mits het het natuurlijk waard is, dus echte max c.a. 1500
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Jazeker, ik heb thuis een prachtige desktop in een O11 case (Letterlijk een baksteen dus)
Dus het is de planning om een wat compactere laptop te halen om onderweg of bijvoorbeeld ergens buiten de fotos te kunnen bewerken, daarnaast wil ik hem op kantoor gebruiken om met Citrix te verbinden dus iets van een USB C docking mogelijkheid is wel belangerijk... Maar volgensmij kan elke laptop dit tegenwoordig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ja, ik heb zeker merkvoorkeuren echter zijn deze niet cruciaal.
Ik heb een erg goede ervaring met Lenovo, ik heb eerder een E580 gehad en momenteel zakelijk een Yoga X13 Gen 4. Maar ik sta open voor elk merk eerlijk gezegd
Ik heb zelf al een paar laptops gevonden waar ik over twijfel
product: Acer Swift 14 AI SF14-51
c.a. 1150 Euro
uitvoering: MSI Prestige 14 AI+ Evo C2VMG-010NL
c.a. 1400 Euro