Toon posts:

Speedtouch USB icm Win XP... -HELP-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers!

Ik heb un probleempje...
Ik heb sinds gister Win XP Corporate Final geinstalleerd, alles werkt goed, behalve mijn modem... Hij installeerd hem wel, maar als ik inbel [wat best wel snel gaat] kan ik gewoon internetten maar na een minuut of 2 dan word dat groene modempje [wat ik bij mijn software heb gekregen] die de status aangeeft van je modem, GEEL... En dan heb ik geen internet meer... Als ik opnieuw opstart heb ik het na een paar minuten weer...

- Ik heb versie 1.3.4
- Mxstream Speedtouch USB Modem
- Xs4all

Zou een van jullie mij misschien kunnen helpen???

Bijvoorbaad dank,

Scart

Verwijderd

uhh, ik geloof niet dat dat gaat werken. Ik werk in een primafoonwinkel en wij raden meestal de ethernet versie aan icm nt of xp. Misschien dat er drivers gaan komen maar volgens mij zijn ze er nog niet?

Verwijderd

Topicstarter
ow... hmmz kan ik trouwens ook gratis switchen van mijn usb naar de ethernet verzie???

Verwijderd

Nee, niet wat ik weet. De ethernet versie is ook 100,- duurder. Maar misschien dat het wel kan? Vraag het ff bij je provider of bel 08000402 dan zit er ergens geloof ik een keuze optie over mxstream.

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik vrees toch dat je die Ethernet modem helemaal zelf zult moeten gaan betalen...

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Gewoon de nieuwste driver van Mxstream.nl downloaden

Versie 1.4.0 downloaden.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Werkt perfect hier.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Had ik ook toen ik XP klreeg, toendertijd waren de nieuwe mxstream drivers er nog niet en toen heb ik maar de alcatel drivers genomen, liep perfect.
Pagina: 1