Mijn vraag
Hoe diep ligt de vloerverwarmings-/koelingsslang bij nieuwbouw?
Lang verhaal kort:
Ik heb dit jaar een nieuwbouwappartement gekocht.
Nu heb ik, ten behoeve van mijn geplande keukeneiland, gevraagd of de aannemer drie pvc-buisjes van 16 mm in de cementdekvloer kan aanbrengen, van ongeveer 120 cm lang.
De buizen zouden van de wandopstelling naar het eiland lopen.
De aannemer wil dit werk alleen uitvoeren als ik de keuken bij zijn keukenleverancier koop.
Ik wil absoluut geen keuken kopen bij een bouwpartner en zelf de vrijheid hebben om te kiezen.
Omdat het enkel een oversteek betreft tussen eiland en keukenblok bij de muur, hoop ik dat ik dit achteraf kan insleuven.
Twee centimeter diepte immers zou meer dan voldoende zijn.
Weet iemand wat de minimale diepte is van de vloerverwarmingsslang bij nieuwbouw?
Alvast bedankt voor de reacties!
Hoe diep ligt de vloerverwarmings-/koelingsslang bij nieuwbouw?
Lang verhaal kort:
Ik heb dit jaar een nieuwbouwappartement gekocht.
Nu heb ik, ten behoeve van mijn geplande keukeneiland, gevraagd of de aannemer drie pvc-buisjes van 16 mm in de cementdekvloer kan aanbrengen, van ongeveer 120 cm lang.
De buizen zouden van de wandopstelling naar het eiland lopen.
De aannemer wil dit werk alleen uitvoeren als ik de keuken bij zijn keukenleverancier koop.
Ik wil absoluut geen keuken kopen bij een bouwpartner en zelf de vrijheid hebben om te kiezen.
Omdat het enkel een oversteek betreft tussen eiland en keukenblok bij de muur, hoop ik dat ik dit achteraf kan insleuven.
Twee centimeter diepte immers zou meer dan voldoende zijn.
Weet iemand wat de minimale diepte is van de vloerverwarmingsslang bij nieuwbouw?
Alvast bedankt voor de reacties!