Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Pc zal voornamelijk dienst doen om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximumprijs. Meestal upgrade ik na enkele jaren de GPU en voor de rest moet het systeem een 5 jaar overleven. Laten we voor een richtprijs van max 1200 € gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Belangrijk: Ik heb reeds een 4070 TI super liggen als upgrade of om te gebruiken in het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel had ik zelf al het volgende bij elkaar gezocht. Wel nog geen idee van de case
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.Wel liefst allemaal te bestellen bij Azerty.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar een systeem dat goed bij elkaar past en jaren kan meegaan zonder problemen.
Pc zal voornamelijk dienst doen om te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is niet echt een maximumprijs. Meestal upgrade ik na enkele jaren de GPU en voor de rest moet het systeem een 5 jaar overleven. Laten we voor een richtprijs van max 1200 € gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Belangrijk: Ik heb reeds een 4070 TI super liggen als upgrade of om te gebruiken in het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Momenteel had ik zelf al het volgende bij elkaar gezocht. Wel nog geen idee van de case
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 349,90 | € 349,90 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 (Black) | € 31,13 | € 31,13 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBEK2-32 | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 13 M | 850W | € 128,01 | € 128,01 |
1 | Interne SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 107,90 | € 107,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,74 |
Geen voorkeuren.Wel liefst allemaal te bestellen bij Azerty.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral op zoek naar een systeem dat goed bij elkaar past en jaren kan meegaan zonder problemen.