Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrie88
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-09 23:55
Mijn vraag
Is de Ankerwork M650 draadloze microfoon (het doosje) met een 3.5mm jack aan te sluiten op de JBL Tour Pro 3 en hoor ik dan het geluid van de microfoon terug in de bluetooth oortjes? Ik weet dit niet zeker omdat ik niet zeker weet of het geluid wordt doorgegeven als ' normaal' geluid, of dat de M650 herkend moet worden als een microfoon.

Context: ik stotter, ernstig, behalve wanneer ik mijn eigen stemgeluid in real-time terug hoor, bijvoorbeeld via een oordopje. Voor mijn werk als arts moet ik veel praten, vandaar dat ik een manier zoek om dit praktisch te laten werken. Zonder hulpmiddel is praten heel vermoeiend omdat ik de hele tijd blokkeer en dan kun je me opvegen aan het einde van de dag. :P

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ankerwork M650 draadloze microfoon, die met usb-c of een 3.5mm jack aan te sluiten is op een smartphone, zodat deze herkend wordt als een microfoon.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Draadloze microfoon + iphone live microfoon + oordopje -> werkt OK maar als ik gebeld wordt op mijn telefoon dan valt het systeem uit
Bedraade microfoon + iphone live microfoon + oordopje -> de draad van de microfoon valt op.
Ik wil de iPhone er tussen uit halen en kijken of dat werkt. Hebben jullie tips of zouden jullie het anders aanpakken? _/-\o_

Edit: aangeschaft en het werkt subliem.

[ Voor 3% gewijzigd door Arrie88 op 24-08-2025 15:35 ]