Toon posts:

specs versus prijs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zijn deze specs?
AMD 1000
Asus AV7 raid moederboard
256 pc133 ram
maxtor 20gig ata 100
nvdia TNT2 M64 35 MB (wat ouder denk ik)
Iiyama Vision Master 17 inch
creative geluid
56 k modem
BTC toetsenbord
optical mouse
cdrom 52x

fl 1750,-

• MrMartinH
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07-2024
Volgens mij is dat nog wel een redelijke prijs, maar ik zuo toch de TnT2 voor een GeForce 2 MX ruilen. Daar kun je veel meer mee en is bovendien sneller. Kost je misschien ook wat meer.

Ga anders naar www.norrod.nl. Daar kun je een eigen systeem samenstellen en kijken hoeveel je dat kost.

Signature

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik wil / moet er eigenlijk 2 maar ze willen niet onderhandelen omdat het al zo scherp is...Ik draai bijna geen spellen is het dan nog steeds verstandig om de videokaart te ruilen?

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

das een hele mooie prijs zeker omdat er al een 17" Iiyama bijzit!

Een jaar geleden was de TNT2 de beste (?!) kaart verkrijgbaar, nu is ie achterhaald door de Geforce 2 en 3... Voor Office applicaties is ie zeker ruim-voldoende!
....Ik denk alleen niet dat ie 35Mb heeft maar 32! :P

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

ik zie maar 1 HD, dus ruil de a7v raid voor een normale a7v en koop van die paar tientjes die je overhoud een gf2mx 400 ipv die tnt

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:54
waarom stop je er geen duron in?
scheelt ook weer 100 piek
en voor office heb je echt geen t-bird nodig

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op dinsdag 18 september 2001 11:16 schreef monkel het volgende:
waarom stop je er geen duron in?
scheelt ook weer 100 piek
en voor office heb je echt geen t-bird nodig
inderdaad!

alleen valt ie dan niet meer over teklokken (maar dat is denk ik toch niet de bedoeling :) )

Verwijderd

Topicstarter
tis lastig om hem te customizen...voor deze prijs krijg ik deze shit...er zit een modem in maar die heb ik niet nodig dus zei ik zet er dan ff een geforce in maar dat wouden ze niet. Ze moeten gewoon van deze harde waren af daarom ook de prijs....Zal ik gaan miepen?

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:54
Op dinsdag 18 september 2001 11:43 schreef KingCom het volgende:
tis lastig om hem te customizen...voor deze prijs krijg ik deze shit...er zit een modem in maar die heb ik niet nodig dus zei ik zet er dan ff een geforce in maar dat wouden ze niet. Ze moeten gewoon van deze harde waren af daarom ook de prijs....Zal ik gaan miepen?
ik zou dan bij wat andere zaakjes kijken wat je voor dat geld krijgt, ik vind dat je een pc zelf moet kunnen samenstellen, en niet gebonden moet zijn aan wat de winkelier toevallig op voorraad heeft en waar hij vanaf wil

klant is nog altijd koning

Verwijderd

Ik zou ook goed kijken naar de specs van IIyama. Dr zijn 17" uitvoeringen die een erg lage verversingsfrequentie hebben bij 1280*1024. Als dat de resolutie is die je wilt gebruiken zou ik bijvoorbeeld de IIyama Model LS702UT Vision Master 1402 niet nemen.

Resolution 640 x 480 @ 140Hz
800 x 600 @ 111Hz
1024 x 0768 @ 86Hz
1152 x 0864 @ 76Hz
1280 x 1024 @ 65Hz
Alles beneden de 72Hz is zwaar :'(

Verwijderd

Topicstarter
tis een wat ouder model:
8617T ben nog aan het zoeken naar de res...

Verwijderd

Horizontal 27-86
Vertical 50-160
Dat ziet er wel goed uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat is de res van dit model?

Verwijderd

Op dinsdag 18 september 2001 12:35 schreef KingCom het volgende:
Dat is de res van dit model?
Ja. Zoek maar eens op MF-8617T op www.google.com. Ik kwam een duitse PDF file tegen met specs.

Verwijderd

Topicstarter
ah ok thnx m8....

Baal wel een beetje van die gasten dat ik niks met ze kan regelen. ALs ik deze twee systemen koop dan heb ik er deze maand 8k kapot geslagen...dan zou je toch een dealtje moeten kunnen maken?

Verwijderd

Sja, leven en laten leven. Je systeempje is redelijk goedkoop toch? Zullen ze wel niet al te veel meer aan verdienen, dus de vraag is of de marge toelaat dat er korting gegeven wordt.

Verwijderd

Topicstarter
ja das zeker waar....maar mis alleen een beetje klant is koning gevoel :)

Ga maar es bij ze langs

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:31
Op dinsdag 18 september 2001 12:54 schreef KingCom het volgende:
ja das zeker waar....maar mis alleen een beetje klant is koning gevoel :)

Ga maar es bij ze langs
wat een onzin zeg, net zoals monkel zei.

since wanneer valt korting geven onder "klant is koning" gevoel :? .

klant is koning valt onder de behandeling die ze je gegeven, en niet of ze je korting geven of niet!

Verwijderd

Topicstarter
ok is helemaal waar korting hoort zeker niet bij klant is koning gevoel. Dan moeten ze een marge eropzetten die ik er dan weer af moet lullen da's helemaal waar.

Maar er zitten bijvoorbeeld 2 56k's in. DIe konden er eerst niet uit. Toen ging ik langs en heb ik ze omlaten ruilen voor een zwaardere voeding. En ik had nnog een netwerkkaartje nodig. DIe modem's kosten 80 piek per stuk op de site, de voeding 50.
Dus da's 160 eruit halen 100,- terug stoppen dan kunnen ze zelf toch wel bedenken dat dat netwerkkaartje niet afgerekend hoeft te worden. of niet.

Hoe dan ook het is een prima winkel en ze zijn ook relaxed...
Pagina: 1