Er slingerde nog een TPLink ER605 (zonder WiFi) rondt en die nu in het netwerk geknoopt als DHCP router om het verkeer thuis te regelen. Maar ontbreekt aan monitoring om te zien hoeveel mbits er verplaatst wordt.
Eigenlijk is het geheel een bijzonder geval om in te stellen. Tweede poging via software, maar het blijft gewoon een stom ding.
Ik zoek een gebruiksvriendelijke router zonder wifi waarmee ik het verkeer makkelijk kan sturen. Er zitten hier paar gamefreeks tussen namelijk die graag slurpen.
Bedraad:
3 gamepc
1 tv
1 nas
1 minecraft server
1 chromecast
Via wifi:
7 mobiel
totaal 11 laptops (gelukkig niet allemaal tegelijk)
verdwaalde switch
Verbinding is 200mbit, zou via 2e wan nog 200mbit erbij kunnen leggen.
Maar ik zie de bomen niet meer door het bos? Eigenlijk ben ik op basis van verleden wel klaar met TPLink en Cisco.
Dank is groot.
Eigenlijk is het geheel een bijzonder geval om in te stellen. Tweede poging via software, maar het blijft gewoon een stom ding.
Ik zoek een gebruiksvriendelijke router zonder wifi waarmee ik het verkeer makkelijk kan sturen. Er zitten hier paar gamefreeks tussen namelijk die graag slurpen.
Bedraad:
3 gamepc
1 tv
1 nas
1 minecraft server
1 chromecast
Via wifi:
7 mobiel
totaal 11 laptops (gelukkig niet allemaal tegelijk)
verdwaalde switch
Verbinding is 200mbit, zou via 2e wan nog 200mbit erbij kunnen leggen.
Maar ik zie de bomen niet meer door het bos? Eigenlijk ben ik op basis van verleden wel klaar met TPLink en Cisco.
Dank is groot.