Hallo,
Zojuist viel me op dat er wat water uit het gootsteen kastje druppelde.
Na openen lag er een hele plas water in.
:strip_exif()/f/image/Ecbb9mZjJFuWFiuDh3HVK0EF.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles gecheckt (afvoeren, water aansluiting vaatwasser, quooker) maar alles is droog.
Het enige waar een paar druppels aan gingen was de zwarte afvoerslang van quooker.:strip_exif()/f/image/EmRErKTVRcQyXTOgClCDcJHV.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze heb ik losgehaald. Twee bijzonderheden;
- Op de foto zie je de situatie nadat ik de slang heb ingekort. Deze was 50cm langer en hing in een lus naar beneden
Ik kwam er kater achter dat dit hoort. Ivm voorkomen rioolluchtjes.
- ik heb staan blazen op de slang en er leek wel wat uit te "floepen".
Kan een verstopping een kastje vol water opleveren?
Wel raar trouwens, want dit punt zit tegen de achterwand aan en zo diep komt de bodem van mijn kastje niet.
Alles drooggemaakt, en vooralsnog is het nog steeds droog. Ook na veel water wegspoelen en quooker gebruiken.
Zojuist viel me op dat er wat water uit het gootsteen kastje druppelde.
Na openen lag er een hele plas water in.
:strip_exif()/f/image/Ecbb9mZjJFuWFiuDh3HVK0EF.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles gecheckt (afvoeren, water aansluiting vaatwasser, quooker) maar alles is droog.
Het enige waar een paar druppels aan gingen was de zwarte afvoerslang van quooker.
:strip_exif()/f/image/EmRErKTVRcQyXTOgClCDcJHV.jpg?f=fotoalbum_large)
Deze heb ik losgehaald. Twee bijzonderheden;
- Op de foto zie je de situatie nadat ik de slang heb ingekort. Deze was 50cm langer en hing in een lus naar beneden
Ik kwam er kater achter dat dit hoort. Ivm voorkomen rioolluchtjes.
- ik heb staan blazen op de slang en er leek wel wat uit te "floepen".
Kan een verstopping een kastje vol water opleveren?
Wel raar trouwens, want dit punt zit tegen de achterwand aan en zo diep komt de bodem van mijn kastje niet.
Alles drooggemaakt, en vooralsnog is het nog steeds droog. Ook na veel water wegspoelen en quooker gebruiken.
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024